| 1. | | | 100 éve tették le a mai modern orvosképzés alapjait - Gondolatok a magánorvosi-, a közszolgálati orvosi- (nem hatósági - vagy hatósági orvosi) és szakorvosi tevékenységről
|
| 2. | | | A 18. századi európai orvosképzés és a Duna-Kárpát-medencei orvostanhallagatók 1769 előtt
|
| 3. | | | 225 éves a rendszeres orvosképzés Magyarországon
|
| 4. | | | Adatok a gyógyítás hazai történetéhez
|
| 5. | | | Adatok Közép- és Kelet-Európa orvosképzésének átformálásához a 18-19. században
|
| 6. | | | Amit nem hittünk volna... : az anatómia digitális oktatása, mint sikertörténet
|
| 7. | | | Az anatómia, szövet- és fejlődéstan oktatásának jelene és jövője az orvosképzésben
|
| 8. | | | Az anatómia, szövet- és fejlődéstan tárgyának oktatása a COVID-járvány idején
|
| 9. | | | Beszámoló a holland alapellátásról (Tanulmányút, 1990. szept. 17-22.)
|
| 10. | | | Beszámoló az EANA 1999. tavaszi tanácskozásáról
|
| 11. | | | Beszámoló az USA-ban töltött kórházi gyakorlatomról
|
| 12. | | | A biofizika online oktatása a COVID-19 veszélyhelyzetben
|
| 13. | | | A Bologna-folyamat és az egészségügyi képzés Európában
|
| 14. | | | Cost-benefit és az oktatás
|
| 15. | | | A Covid-járvány hatása az orvosegyetemi oktatás digitalizáltságára
|
| 16. | | | A családorvos szakirányú képzés, mint az utánpótlás kiemelt fontos kérdése
|
| 17. | | | A családorvosképzés és -továbbképzés, tudásmegosztás aspektusból
|
| 18. | | | A csecsemő- és gyermekgyógyászati szakképzés új rendszere : a gyermekgyógyászat helyzete Magyarországon az ezredfordulón
|
| 19. | | | A debreceni orvosképzés kezdete
|
| 20. | | | A digitalis távolléti oktatás tapasztalatai az orvosi élettan tantárgy vonatkozásában
|
| 21. | | | Digitális távoktatás a COVID-19-járvány árnyékában - összhangban az orvosképzés megújulásával és modernizálásával a Semmelweis Egyetem Farmakológiai és Farmakoterápiás Intézetében
|
| 22. | | | Digitális távoktatás az orvosképzésben: a Semmelweis Egyetem Neurológiai Klinika gyakorlata és tapasztalatai
|
| 23. | | | A digitális, távolléti oktatás 2020. tavaszi bevezetése és támogatása a Semmelweis Egyetemen
|
| 24. | | | Az egyetemi oktatás gondjai és a reform lehetőségei
|
| 25. | | | Az egyetemi oktatás presztízse és szabadsága
|
| 26. | | | Az egészségügyi felsőfokú szakirányú szakképzés történeti áttekintése és jelenlegi lehetőségei a háziorvostan szakképesítéssel rendelkezők számára : ráépített és újabb alap szakképesítések és licen...
|
| 27. | | | #Erasmus+ - avagy sebészeti kutatás-fejlesztés és innováció a Semmelweis Egyetem Kísérletes és Sebészeti Műtéttani Tanszékén
|
| 28. | | | Az Európai Szülész-Nőgyógyász Szakmai Kollégium szakképzési programja: EBCOG PACT
|
| 29. | | | A fiatal orvosok helyzete : hozzászólások
|
| 30. | | | A fiatal orvosok helyzete : Hozzászólások
|
| 31. | | | A fiatal orvosok helyzete : hozzászólások
|
| 32. | | | Fodor József és az orvosképzés
|
| 33. | | | A fogorvoslás jelentősége az általános orvosi képzésben
|
| 34. | | | Gondolatok a honvéd-egészségügy jövőjéről
|
| 35. | | | Gondolatok az orvostudomány oktatásáról
|
| 36. | | | A graduális orvosképzés nemzetközi trendjei
|
| 37. | | | A gumpendorfi katonaorvosi akadémia (1781-1784)
|
| 38. | | | A gyógyítás tanítása
|
| 39. | | | Gyógyítás és interkulturalitás
|
| 40. | | | A hagyományos kínai orvosképzés követelményrendszere
|
| 41. | | | Hasznos emlékeztető a marosvásárhelyi magyar nyelvű orvosképzés 70. évfordulója alkalmából
|
| 42. | | | Homeopátiás orvosképzés Európában
|
| 43. | | | A háromdimenziós (3D) nyomtatás lehetőségei a tüdőgyógyászatban
|
| 44. | | | A háromdimenziós virtuális és nyomtatott szívmodellek megkönnyítik a komplex műtétek megtervezését és javítják a betegbiztonságot a csecsemő- és gyermekszívsebészetben
|
| 45. | | | A háziorvosi pálya presztízse, utánpótlás kilátások, kitörési pontok
|
| 46. | | | A háziorvosi szakképzés napjainkban : kihívások és presztízs
|
| 47. | | | Az integratív medicina az evidenciák tükrében
|
| 48. | | | Az integratív medicina képzésének hazai koncepciója nemzetközi minták alapján
|
| 49. | | | Interkulturális kompetenciák az egészségügyi ellátásban
|
| 50. | | | Interkulturális kompetenciák fejlesztése a hatékonyabb betegellátás és a nemzetközi gyógyító és kutatói együttműködések érdekében
|