A digitális, távolléti oktatás 2020. tavaszi bevezetése és támogatása a Semmelweis Egyetemen / Kiss Levente [et al.]
Bibliogr.: p. 257. - Abstr. hun., eng.
In: Orvosképzés. - ISSN 0030-6037. - 2021. 96. évf. 2. sz., p. 250-257. : ill.
A járványügyi korlátozások miatt 2020 tavaszán bevezetett távolléti oktatás gyors megszervezése, majd működésének támogatása más egyetemekhez hasonlóan - a Semmelweis Egyetemen is jelentős kihívást jelentett. A feladatok megoldásában az egyetem Oktatásfejlesztési, -módszertani és -szervezési Központja kulcsfeladatot játszott, és ezek kapcsán kiterjedten együttműködött a Hallgatói Önkormányzat E-learning munkacsoportjával. Összességében a tavaszi időszak során nemcsak rövidtávon sikerült a kihívásokat kezelni, hanem későbbiekben is hasznosítható eredmények születtek azáltal, hogy az egyetem oktatói nagy számban részesültek oktatásmódszertani támogatásban, ami meghatározóan fontos, hiszen minden digitális technológiai lehetőség ellenére az oktatás minőségét legjobban meghatározóbb tényező továbbra is az oktató. Cikkünkben az ebben az időszakban végzett munkáról és annak tapasztalatairól kívánunk egy áttekintést adni az érdeklődők számára. Kulcsszavak: COVID-19, oktatóképzés, oktatásszervezés