Egyszerű keresés
|
Összetett keresés
|
Böngészés
|
Kosár
|
Súgó
REKLďż˝M - Kapcsolódó tételek
<<
1
2
>>
1.
1997. szeptember 1-től szabályozott a gyógyszerhirdetés!
2.
Az agy különleges működése : mi a neuromarketing?
3.
Az agy különleges működése : mi a neuromarketing?
4.
Are direct messages (texts and emails) from wagering operators associated with betting intention and behavior? An ecological momentary assessment study
5.
Are sports bettors looking at responsible gambling messages? An eye-tracking study on wagering advertisements
6.
Azonos gyógyszernevek - az OTC gyógyszerek reklámozhatósága
7.
"A csapból is gyógyszer folyik" : impulzusdömping és információhiány
8.
A dohányreklám szabályozása az EU-ban és Magyarországon
9.
Dohányreklám tilalom Magyarországon : reagálások a nyomtatott sajtóban
10.
A dohánytermékek reklámozásának hatása a dohányfogyasztásra: vitairat a bizonyítékok kritikus áttekintésével
11.
Dohányzásról, reklámról, dohányzás elleni feladataink
12.
Edukálás ás tudatosítás : tájékoztató reklámkampányok
13.
Egy rendhagyó év : az OTC-termékek reklámköltési trendjei 2012-ben
14.
Egészségügy és a reklám
15.
Az emocionális tartalmú társadalmi célú reklámvideók hatásmechanizmusának vizsgálata: félelem és humor
16.
Az Európai Közösség gyógyszerhirdetési irányelv-tervezet
17.
A Fog- és Szájbetegségek Szakmai Kollégiumának állásfoglalása a fogorvosi hirdetésekről és reklámról
18.
Funkcionális élelmiszerek : reklám és valóság
19.
Félelemkeltő egészségkommunikáció és a megküzdési stílus
20.
Gambling advertising on Twitter before, during and after the initial Australian COVID-19 lockdown
21.
Gasztropszichológiai ki kicsoda? : Vicary James és a szubliminális ingerek
22.
A gazdasági reklámtevékenység és a legmagasabb szintű testi és lelki egészséghez való jogosultság : egészséges környezethez való jog
23.
Gondolatok gyógyszer és hirdetés ügyében
24.
Gyógyszer és hirdetés
25.
Gyógyszerek hirdetése és reklámozása : Gondolatok a Gyógyszer-kommunikáció Eikai Kódexe megjelenése kapcsán
26.
A gyógyszerek reklámozásának fogyasztóvédelmi ellenőrzése
27.
Gyógyszergyártók a közösségi médiában : közösségi média és az EMA
28.
A gyógyszerhirdetések világképe
29.
Gyógyszerismertetés - gyógyszer reklámozás - internet
30.
Gyógyszerreklám a sajtóban
31.
A gyógyszerreklám természete, szakszerűsége és etikája : nemzetközi követelmények és hazai tapasztalatok
32.
A gyógyszerreklámok hazai szabályozása az uniós joggyakorlat tükrében
33.
Gyógyszerreklámok kritikán alul és felül : párhuzamos valóság?
34.
A gyógyszerreklámról
35.
Hirdetések a reklámszakember szemével : a fogyasztó a jót szereti
36.
Hirdetések a reklámszakember szemével : a fájdalom és energia kliséi
37.
Hirdetések a reklámszakember szemével : a jó casting és a pozitív üzenet
38.
Hirdetések a reklámszakember szemével : kell az energia!
39.
Hiányzó kulcsszavak : hol keresgélnek a gyógyszeripari marketingesek?
40.
Ideálok testközelből : a fehérneműreklámok megítélése a saját testtel való elégedettség és az életkor tükrében
41.
The impact of exposure to wagering advertisements and inducements on intended and actual betting expenditure: An ecological momentary assessment study
42.
Iskolapéldák marketingeseknek : a GVH döntései az összehasonlító gyógyszerreklámokkal kapcsolatban
43.
Jogellenes kereskedelmi gyakorlatok: az off-label ismertetés : fontos, hogy az ismertetés a beteg érdekét szolgálja!
44.
Kreativitás és különlegesség : mitől jó egy OTC-reklám?
45.
Közel négyszáz éves nyomtatott gyógyszerreklám
46.
Lehet-e gyógyszert hirdetni ma Magyarországon?
47.
A MAGYOSZ (Magyar Gyógyszergyártók Országos Szövetsége) PR Bizottságának ajánlása a készülő gyógyszertörvény reklámmal kapcsolatos szabályozására
48.
Marketingstratégiák jelentősége a dohánypiacon és a dohányzás elleni küzdelemben
49.
A Meggyőzési tudatosság: a pszichológia mostohagyermeke
50.
Megtörve bár, de fogyva nem : gyógyhatású készítmény- és OTC-reklámok 2011-ben
Mind kijelölve:
<<
1
2
>>
© Szoftver: NpSoft.hu - Adatbázis: GYEMSZI