Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=103689
MOB:2011/4
Szerzők:Albert Enikő; Kiss Katalin
Tárgyszavak:GYÓGYSZEREK; REKLÁM
Folyóirat:Pirulatrend - 2011. 8. évf. 4. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/]


  "A csapból is gyógyszer folyik" : impulzusdömping és információhiány / Albert Enikő, Kiss Katalin
  Abstr. hun.
  In: Pirulatrend. - ISSN 1786-2302. - 2011. 8. évf. 4. sz., p. 9. : ill.


Az OTC-termékek piaca tág teret enged a hirdetéseknek, úton-útfélen belebotlunk valamelyik vény nélkül kapható termék reklámjába. Nem csoda hát, ha a beteg a bőség zavarával a fejében lép be a patikába, és nem hezitál: kéri azt a lázcsillapítót vagy savcsökkentőt, amit előző este a tévében látott. De a reklámokat, hirdetéseket nemcsak a laikusok észlelik - hanem a gyógyszerészek is.