Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=115916
MOB:2015/1-2
Szerzők:Schiwert-Takács László; Tóth Csaba
Tárgyszavak:GYÓGYSZEREK; REKLÁM
Folyóirat:Marketingpirula - 2015. 12. évf. 3. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Gyógyszerreklámok kritikán alul és felül : párhuzamos valóság? / Schiwert-Takács László, Tóth Csaba
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2015. 12. évf. 3. sz., p. 12-13. : ill.


Egy reklám sikerét előre megjósolni szinte lehetetlen. Sok kreatív elme tudása, a világban való tájékozottsága, érzése és érzéke kell ahhoz, hogy a hirdető elérje a célját. A cél előtti akadályokról ír elemzésében Tóth Csaba és Schiwert-Takács László.