Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=105566
MOB:2013/1
Szerzők:Mihálszki Zsuzsa
Tárgyszavak:GYÓGYSZEREK, VÉNY NÉLKÜLI; REKLÁM; STATISZTIKA
Folyóirat:Marketingpirula - 2013. 10. évf. 3. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Egy rendhagyó év : az OTC-termékek reklámköltési trendjei 2012-ben / Mihálszki Zsuzsa
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2013. 10. évf. 3. sz., p. 9-11. : ill.


A hazai reklámpiacon továbbra is a gyógyászati szektor költi a legtöbb pénzt, a tíz legnagyobb hirdető között - a 2011-es kettővel szemben - már négy gyógyszergyártót találunk. Tavaly a vitaminok helyett ismét a fájdalomcsillapítók népszerűsítésére költötték a legtöbbet. A leginkább sulykolt termékek tízes listáján már "csupán" négy Bayer készítmény szerepel. A gyógyszercégek médiamixében tovább nőtt a televízió, azon belül is a kábelcsatornák súlya.