Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=103745
MOB:2012/2
Szerzők:Mihálszki Zsuzsa
Tárgyszavak:GYÓGYSZEREK, VÉNY NÉLKÜLI; REKLÁM
Folyóirat:Marketingpirula - 2012. 9. évf. 3. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Megtörve bár, de fogyva nem : gyógyhatású készítmény- és OTC-reklámok 2011-ben / Mihálszki Zsuzsa
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2012. 9. évf. 3. sz., p. 9-11. : ill.


A gyógyszeripar az országos televíziókban és a kábeltévéknél is a legnagyobb hirdetői szektorrá lépett elő tavaly. A napilapokban, a rádióban és az interneten viszont érezhetően csökkent az ebben a szegmensben tevékenykedő cégek reklámköltése. A legnagyobb büdzsével a vitaminok szegmense dolgozhatott; az első számú OTC-hirdető továbbra is a Bayer Hungária, amely a legtöbb pénzt az Aspirin márka népszerűsítésére fordította.