Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=108571
MOB:2013/4
Szerzők:Orbán Farkas Donát; Kovács Dóra
Tárgyszavak:GYÓGYSZERIPAR; REKLÁM
Folyóirat:Marketingpirula - 2013. 10. évf. 11. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Hiányzó kulcsszavak : hol keresgélnek a gyógyszeripari marketingesek? / Orbán Farkas Donát, Kovács Dóra
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2013. 10. évf. 11. sz., p. 14-15. : ill.


A címben szereplő kérdést nagyon is időszerűnek éreztük feltenni, hiszen nyakunkon az influenzaszezon, amikor is ugrásszerűen megnő a megfázásos, légúti tüneteket kezelő készítmények népszerűsítésének intenzitása, és ennek köszönhetően e szerek forgalma is. A hirdető és a fogyasztó érdeklődésének közös metszete ez esetben (is) egy jól ismert márka, a Google, illetve az azon belül alkalmazott keresőmarketing.