Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=108568
MOB:2013/4
Szerzők:Bíró Helga
Tárgyszavak:REKLÁM; GYÓGYSZEREK
Folyóirat:Marketingpirula - 2013. 10. évf. 11. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Iskolapéldák marketingeseknek : a GVH döntései az összehasonlító gyógyszerreklámokkal kapcsolatban / Bíró Helga
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2013. 10. évf. 11. sz., p. 10-11. : ill.


Precedensértékű lehet az a döntés, amit a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) több hónapig tartó vizsgálatot követően, 2013. szeptember 11-én tett közzé a Teva Magyarország Zrt. televízióban sugárzott összehasonító reklámjaival kapcsolatban. Mivel a Marketingpirula korábban már foglalkozott az összehasonlító reklámokkal, és a Teva kampányának sorsát is nyomon követte, az alábbiakban e marketingstratégia jogi szempontból legfontosabb tanulságait foglaljuk össze.