Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Marketingpirula - Kapcsolódó tételek

<< 1 2 3 >>

1.  Amiben úttörők voltunk : környezettudatos gyógyszergyártók
2.  Amikor a piacvezetés nem jár forgalomnövekedéssel : a fogamzásgátlók piaca
3.  Beteg vagy ügyfél? : lenne igény a minőségi egészségügyi szolgáltatásokra
4.  Bevegyem - vagy ne vegyem? : a hazai betegek gyógyszerszedési szokásai
5.  A biztonság ára : a gyógyszergyártók által fizetendő díjakról
6.  A botrányosan dagadó járvány : az elhízás farmakoterápiája
7.  A cél a jobb célzás : mesterséges intelligencia a gyógyszermarketingben
8.  Digitalizáció a gyógyszeripari marketingben : digitális stratégia, alkalmazott eszközök
9.  Digitális egészség, intelligens egészségügy : az Orvosi Dolgok Hálózata
10.  A döntés joga a betegé : az egészség irányába tett erőfeszítések támogatása
11.  Edukálás ás tudatosítás : tájékoztató reklámkampányok
12.  Az EEG nálunk is jobban tudja, mit akarunk : mi mindenre jó az elektroenkefalográfia?
13.  Egy rendhagyó év : az OTC-termékek reklámköltési trendjei 2012-ben
14.  Egészség a zsebben : magyar fejlesztésű egészségügyi alkalmazások
15.  Egészségmarketing: a kínálat elkényeztet : mi befolyásolja a fogyasztók márkaválasztását?
16.  Egészségmegtartás, pozitív változások : a patikusok életmódreform-menedzserek lehetnek
17.  Egészségpiaci felhozatal : a tudatos egészségvásárló megjelenése
18.  Egészségrendszerek értékesítői : a key account management új szerepe
19.  Elektronikus patikusok : gyógyszerészi kapcsolattartás a digitális térben
20.  Elsajátítható üzleti kompetenciák a patikákban : 1. r., Gyógyszerészek és patikalátogatók közös érdekek mentén
21.  Első az orvos, utána jöhet a digitális doktor : a diagnózis felállításáig 3 emberből 2 tájékozódik az internetről
22.  Elvonási tünetek : 2. r., Az állami gyógyszertámogatások csökkentésének következményei
23.  Előbb mérjünk, aztán költsünk! : reklámok tesztközelben
24.  Előtérben a gyógyszerbiztonság : a beteg megfigyelése is számít
25.  Feloldhatatlan ellentétek? : év eleji töprengés
26.  Funkciók és szankciók : 2. r., Küzdelem a gyógyszerhamisítás ellen
27.  A globális bizalom milliárdokat ér : több klinikai gyógyszervizsgálat több bevételt hozna az országnak
28.  Globális segítségnyújtás szigorú szabályokkal : a gyógyszer-promóció lehetőségei, adatvédelmi kérdések
29.  Gyártó, fizess! : 1. r., A gyógyszertámogatások csökkentésének következményei
30.  Gyógyszer? Dohányáru? Élvezeti szer? : a nikotint tartalmazó e-cigaretta forgalmazása
31.  Gyógyszergyártók rükvercben
32.  Gyógyszerreklámok kritikán alul és felül : párhuzamos valóság?
33.  Gyógyszerészek a neten : a patikai munka szerves részévé vált az internethasználat
34.  Gyógyszerészek és patikalátogatók közös érdeke : elsajátítható üzleti kompetenciák II. rész
35.  Gyógyuljon LSD-vel, Extasyval : hallucinogén szerek a gyógyászatban
36.  Górcső alatt a patikai lapok : tartalmi elvárások és hirdetések a patikai lapokban
37.  Göröngyös út vezet az e-recepthez : papíralapú helyett digitális vények
38.  Ha besötétedik, visszatér a kanyaró is : fokozott óvatosságra van szülség
39.  Hasznosak vagy veszélyesek? : 2. r., Applikációk az egészségügy szolgálatában
40.  Hasznostelefonok : mobilalkalmazások a gyógyszeripari marketingben
41.  Health 2.0 konferencia a Szilícium-völgy szívében : személyre szabott egészségügy
42.  Hirdetések a reklámszakember szemével : a fogyasztó a jót szereti
43.  Hirdetések a reklámszakember szemével : a fájdalom és energia kliséi
44.  Hirdetések a reklámszakember szemével : a jó casting és a pozitív üzenet
45.  Hirdetések a reklámszakember szemével : kell az energia!
46.  Hitelesség és befolyás : influenszermarketing a gyógyszeriparban
47.  Hiányzó kulcsszavak : hol keresgélnek a gyógyszeripari marketingesek?
48.  Hogyan (ne) reklámozzunk? : 2. r., Jogi buktatók az étrend-kiegészítők körül
49.  Hol jutottunk tévutakra és mit tehetnénk jobban : mindössze az új gyógyszerek negyede képvisel számottevő hozzáadott értéket
50.  Hol költsük el a reklámbüdzsét? : a médiaköltések hatása a patikai értékesítésre

  Mind kijelölve:         



<< 1 2 3 >>