Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Marketingpirula - Kapcsolódó tételek

<< 1 2 3 >>

1.  Alulról felfelé építkezés : gyógyszermarketing-trendek 2024-ben
2.  Amiben úttörők voltunk : környezettudatos gyógyszergyártók
3.  Amikor a piacvezetés nem jár forgalomnövekedéssel : a fogamzásgátlók piaca
4.  Beteg vagy ügyfél? : lenne igény a minőségi egészségügyi szolgáltatásokra
5.  Bevegyem - vagy ne vegyem? : a hazai betegek gyógyszerszedési szokásai
6.  A biztonság ára : a gyógyszergyártók által fizetendő díjakról
7.  A botrányosan dagadó járvány : az elhízás farmakoterápiája
8.  A cél a jobb célzás : mesterséges intelligencia a gyógyszermarketingben
9.  Digitalizáció a gyógyszeripari marketingben : digitális stratégia, alkalmazott eszközök
10.  Digitális egészség, intelligens egészségügy : az Orvosi Dolgok Hálózata
11.  A döntés joga a betegé : az egészség irányába tett erőfeszítések támogatása
12.  Edukálás ás tudatosítás : tájékoztató reklámkampányok
13.  Az EEG nálunk is jobban tudja, mit akarunk : mi mindenre jó az elektroenkefalográfia?
14.  Egy rendhagyó év : az OTC-termékek reklámköltési trendjei 2012-ben
15.  Egészség a zsebben : magyar fejlesztésű egészségügyi alkalmazások
16.  Egészségmarketing: a kínálat elkényeztet : mi befolyásolja a fogyasztók márkaválasztását?
17.  Egészségmegtartás, pozitív változások : a patikusok életmódreform-menedzserek lehetnek
18.  Egészségpiaci felhozatal : a tudatos egészségvásárló megjelenése
19.  Egészségrendszerek értékesítői : a key account management új szerepe
20.  Elektronikus patikusok : gyógyszerészi kapcsolattartás a digitális térben
21.  Elsajátítható üzleti kompetenciák a patikákban : 1. r., Gyógyszerészek és patikalátogatók közös érdekek mentén
22.  Első az orvos, utána jöhet a digitális doktor : a diagnózis felállításáig 3 emberből 2 tájékozódik az internetről
23.  Elvonási tünetek : 2. r., Az állami gyógyszertámogatások csökkentésének következményei
24.  Előbb mérjünk, aztán költsünk! : reklámok tesztközelben
25.  Előtérben a gyógyszerbiztonság : a beteg megfigyelése is számít
26.  Feloldhatatlan ellentétek? : év eleji töprengés
27.  Funkciók és szankciók : 2. r., Küzdelem a gyógyszerhamisítás ellen
28.  A globális bizalom milliárdokat ér : több klinikai gyógyszervizsgálat több bevételt hozna az országnak
29.  Globális segítségnyújtás szigorú szabályokkal : a gyógyszer-promóció lehetőségei, adatvédelmi kérdések
30.  Gyártó, fizess! : 1. r., A gyógyszertámogatások csökkentésének következményei
31.  Gyógyszer? Dohányáru? Élvezeti szer? : a nikotint tartalmazó e-cigaretta forgalmazása
32.  Gyógyszergyártók rükvercben
33.  Gyógyszerreklámok kritikán alul és felül : párhuzamos valóság?
34.  Gyógyszerészek a neten : a patikai munka szerves részévé vált az internethasználat
35.  Gyógyszerészek és patikalátogatók közös érdeke : elsajátítható üzleti kompetenciák II. rész
36.  Gyógyuljon LSD-vel, Extasyval : hallucinogén szerek a gyógyászatban
37.  Górcső alatt a patikai lapok : tartalmi elvárások és hirdetések a patikai lapokban
38.  Göröngyös út vezet az e-recepthez : papíralapú helyett digitális vények
39.  Ha besötétedik, visszatér a kanyaró is : fokozott óvatosságra van szülség
40.  Hasznosak vagy veszélyesek? : 2. r., Applikációk az egészségügy szolgálatában
41.  Hasznostelefonok : mobilalkalmazások a gyógyszeripari marketingben
42.  Health 2.0 konferencia a Szilícium-völgy szívében : személyre szabott egészségügy
43.  Hirdetések a reklámszakember szemével : a fogyasztó a jót szereti
44.  Hirdetések a reklámszakember szemével : a fájdalom és energia kliséi
45.  Hirdetések a reklámszakember szemével : a jó casting és a pozitív üzenet
46.  Hirdetések a reklámszakember szemével : kell az energia!
47.  Hitelesség és befolyás : influenszermarketing a gyógyszeriparban
48.  Hiányzó kulcsszavak : hol keresgélnek a gyógyszeripari marketingesek?
49.  Hogyan (ne) reklámozzunk? : 2. r., Jogi buktatók az étrend-kiegészítők körül
50.  Hol jutottunk tévutakra és mit tehetnénk jobban : mindössze az új gyógyszerek negyede képvisel számottevő hozzáadott értéket

  Mind kijelölve:         



<< 1 2 3 >>