Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=120052
MOB:2016/2
Szerzők:Kertész Balázs
Tárgyszavak:GYÓGYSZERIPAR; MARKETING
Folyóirat:Marketingpirula - 2016. 13. évf. 2. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Digitalizáció a gyógyszeripari marketingben : digitális stratégia, alkalmazott eszközök / Kertész Balázs
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2016. 13. évf. 2. sz., p. 10-11. : ill.


A gyógyszercégek Magyarországon egyre többször nyúlnak digitális kommunikációs eszközökhöz, mind az orvosok, mind a laikusok irányába. A Szinapszis friss kutatása arra a kérdésre keresi a választ, hogy egy előre kidolgozott stratégia mentén történik-e ez, rendelkeznek-e a cégek kellő erőforrásokkal a kampányok tervezéséhez, megvalósításához, illetve a marketing büdzsének mekkora szeletét hajlandóak a digitális kommunikációra áldozni.