Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=150600
MOB:2021/2
Szerzők:Kazai Anita
Tárgyszavak:ELEKTROENCEFALOGRÁFIA; MARKETING; KUTATÁS
Folyóirat:Marketingpirula - 2021. 18. évf. 3. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Az EEG nálunk is jobban tudja, mit akarunk : mi mindenre jó az elektroenkefalográfia? / Kazai Anita
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2021. 18. évf. 3. sz., p. 12. : ill.


Az elmúlt évtizedben egyre sikeresebben használták a neurológiai technikákat a marketingkutatásokban. Olcsósága, megismételhetősége, nagy időbeli felbontóképessége, továbbá a százévnyi használat során felhalmozódott tudományos ismeretek okán - az fMRI-vizsgálatok mellett - az EEG továbbra is megkerülhetetlen a fogyasztói magatartás tudatos és tudattalan ösztönzőinek feltárásában.