Egészségmarketing: a kínálat elkényeztet : mi befolyásolja a fogyasztók márkaválasztását? / Lantos Zoltán
Abstr. hun.
In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2014. 11. évf. 1. sz., p. 12-13. : ill.
Napjainkban, a sokcsatornás és digitális marketing összetett világában (az egyre zsugorodó marketingköltségvetést sem figyelmen kívül hagyva) egyre nagyobb jelentőségű az a régi szabály, miszerint fontos beazonosítanunk marketingtevékenységünk fókuszát. A leghatékonyabb csatornák kiválasztása során a vásárlókat kell kutatási programjaink középpontjába helyeznünk. Az új megközelítések - azzal, hogy a vizsgálódást a márkához kapcsolódó valamennyi élménypontra kiterjesztik, - valós képet adhatnak arról, hogy a vásárlókban mely élménypontok hozzák létre a legpozitívabb benyomást, sőt azt is rangsorolhatják, hogy mely élménypontoknak van a legnagyobb hatásuk az értékesítési teljesítményre.