1. | | | Atipikus agy és a tehetség : 1. [r.], Tehetség és a neurológia hátterű teljesítményzavarok, valamint az Asperger-szindróma
|
2. | | | A diszkalkulia neurobiológiája
|
3. | | | Eltérő figyelmi mintázatok vizsgálata kisiskolás gyermekeknél
|
4. | | | Az Emberi Erőforrások Minisztériuma szakmai irányelve a hiperkinetikus zavar (figyelemhiányos/hiperaktivitás zavar) kórismézéséről, kezeléséről és gondozásáról gyermek, serdülő és felnőttkorban
|
5. | | | A fejlődési diszlexiára (FDL) jellemző beszédhang-feldolgozási zavarok eltérési negativitás (EN) korrelátumai
|
6. | | | Fogalmi térképek
|
7. | | | Hiperkinetikus zavar, tanulási nehézségek és viselkedési problémák
|
8. | | | Kis súllyal született és kontroll gyermekek képezhetősége
|
9. | | | Kit zavar, mikor zavar a tanulási zavar?!...
|
10. | | | Klinikai neuropszichológiai tesztek magyarországi normatív adatai II. Globális kognitív működést, prospektív és retrospektív emlékezetet és verbális tanulási készséget mérő vizsgálóeljárások
|
11. | | | Koncepcionális kérdések a tanulási zavar fogalom körül
|
12. | | | A lóval faciliált szenzomotoros aktivitás felhasználásának lehetősége a tanulási zavarok prevenciójában : 1. [r.]
|
13. | | | A lóval faciliált szenzomotoros aktivitás felhasználásának lehetősége a tanulási zavarok prevenciójában : 2. [r.]
|
14. | | | Magatartási és tanulási zavarokat mutató gyerekek vizsgálata egy nevelőotthoni csoportban
|
15. | | | Másodlagos tanulási zavarok különlegességei motoros diszfunkciósoknál
|
16. | | | Nagyothalló tanulók nem verbális gondolkodásának vizsgálata a társuló neurogén tanulási zavar függvényében
|
17. | | | Postcovid mentális egészséget és tanulási hatékonyságot fejlesztő edukációs program ismertetése és hatékonysága az SZTE ETSZK hallgatóinak körében
|
18. | | | Problematic smartphone use associated with greater alcohol consumption, mental health issues, poorer academic performance, and impulsivity
|
19. | | | Procedural learning and its consolidation in autism spectrum disorder = Procedurális tanulás és konszolidáció autizmus spektrum zavarban
|
20. | | | Régi gyógyszerek újszerü alkalmazása a gyermekkori agresszivitás és a tanulási zavar kezelésében
|
21. | | | Self-Efficacy and Alexithymia as Moderators between Perceived Social Support and Stress among Parents of Children with Learning Disabilities
|
22. | | | A tanulmányi reziliencia értelmezése: kutatási, prevenciós és intervenciós lehetőségek
|
23. | | | Tanulásban akadályozott gyermekek a többségi általános iskolában : doktori értekezés tézisei
|
24. | | | Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése
|
25. | | | Tanulási nehézségek és magatartászavarok koraszülöttekben 8 éves korban
|
26. | | | Tanulási zavarok - a gyógypedagógiai pszichológia szemszögéből
|
27. | | | Tanulási zavarok, átlagon felüli intelligencia és a MAWI-GY
|
28. | | | A tanulási zavarral diagnosztizált gyermekek megküzdési stratégiái
|
29. | | | Épértelmű cerebral paretikusok tanulási zavarának kognitív pszichológiai háttere
|
30. | | | Észlelési és diszkriminációs tanulási zavarok Parkinson szindrómában
|