Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

MARKETING - Kapcsolódó tételek

<< 1 2 >>

1.  Az agy különleges működése : mi a neuromarketing?
2.  Az agy különleges működése : mi a neuromarketing?
3.  AKCIÓ, AKCIÓ! : 2. r., Patikai marketing a gyakorlatban
4.  Alulról felfelé építkezés : gyógyszermarketing-trendek 2024-ben
5.  A bizonyítékon alapuló marketing lehetőségéről az egészségügyben
6.  Comparing football bettors' response to social media marketing differing in bet complexity and account type - An experimental study
7.  A cél a jobb célzás : mesterséges intelligencia a gyógyszermarketingben
8.  Digitalizáció a gyógyszeripari marketingben : digitális stratégia, alkalmazott eszközök
9.  A dohányipar etikátlan befektetései a gyógyszeriparba; az inhalációs technológiát fejlesztő Vectura cég Philip Morris International (PMI) általi felvásárlása és várható következményei
10.  A döntés joga a betegé : az egészség irányába tett erőfeszítések támogatása
11.  Az EEG nálunk is jobban tudja, mit akarunk : mi mindenre jó az elektroenkefalográfia?
12.  Egészségmarketing: a kínálat elkényeztet : mi befolyásolja a fogyasztók márkaválasztását?
13.  Egészségügyi marketing
14.  Az egészségügyi marketing kezdetei
15.  Az egészségügyi szakellátás PR- és marketingfeladatai
16.  Elsajátítható üzleti kompetenciák a patikákban : 1. r., Gyógyszerészek és patikalátogatók közös érdekek mentén
17.  Előbb mérjünk, aztán költsünk! : reklámok tesztközelben
18.  Etikus gyógyszertári marketing : a tevékenységben rejlő lehetőségek, példák, elfogadott gyakorlatok
19.  A fürdőfejlesztés és marketing prioritásai az egészségturizmusban
20.  A fürdőfejlesztés és marketing prioritásai az egészségturizmusban
21.  Gambling, cryptocurrency, and financial trading app marketing in English Premier League football: A frequency analysis of in-game logos
22.  Globális segítségnyújtás szigorú szabályokkal : a gyógyszer-promóció lehetőségei, adatvédelmi kérdések
23.  Gyógyszermarketing
24.  A gyógyszermarketing alapkérdései
25.  A gyógyszermarketing jogszabályi hátterének analízise
26.  Gyógyszertári marketing - ki az ügyfél és mi a szolgáltatás?
27.  A gyógyszertári marketing: Igen? Nem? : szigorú szabályok vagy egyenlő versenyfeltételek a hazai patikákban
28.  Gyógyszerészek és patikalátogatók közös érdeke : elsajátítható üzleti kompetenciák II. rész
29.  Górcső alatt a patikai lapok : tartalmi elvárások és hirdetések a patikai lapokban
30.  Hasznostelefonok : mobilalkalmazások a gyógyszeripari marketingben
31.  Hatósági iránymutatás a gyógyszerpromóciós szabályok értelmezéséről
32.  The high cost of direct marketing from wagering operators, tipsters and affiliates: An ecological momentary assessment of how wagering promotions drive betting, expenditure, and harm
33.  Hitelesség és befolyás : influenszermarketing a gyógyszeriparban
34.  Hogyan segíthet a tartalommarketing egy egészségügyi brand megerősítésében?
35.  Hol költsük el a reklámbüdzsét? : a médiaköltések hatása a patikai értékesítésre
36.  Hol tart ma a gyógyszeripari marketing? : az orvosok megmondják
37.  Hol éri meg jobban? : patikák vs üzletláncok a piaci versenyben
38.  International reference pricing in the Slovak Republic
39.  Intézményközi kommunikáció és szociális marketing
40.  Kinek kedvez a patikai akció? : az igazi nyertesek
41.  Klasszikusok a vásárlókért : hirdetések a reklámszakember szemével
42.  Kétszáz gyógyszer marketingje
43.  Marketing a gyógyszertárban
44.  Marketing a gyógyszertárban : 1. r., A személyes eladás
45.  Marketing a gyógyszertárban : 2. r., Betegtípusok és szükségletek
46.  Marketing a gyógyszertárban : 3. r., Marketingkutatás a gyógyszertárban
47.  Marketing a gyógyszertárban - gyógyszertári marketing?
48.  Marketing a Heim Pál Gyermekkórházban : beszélgetés Smrcz Ervin főigazgatóval
49.  Marketing az egészségügyben
50.  Marketing az egészségügyben : szükség vagy lehetőség?

  Mind kijelölve:         



<< 1 2 >>