Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

MARKETING - Kapcsolódó tételek

<< 1 2 >>

1.  Az agy különleges működése : mi a neuromarketing?
2.  Az agy különleges működése : mi a neuromarketing?
3.  AKCIÓ, AKCIÓ! : 2. r., Patikai marketing a gyakorlatban
4.  A bizonyítékon alapuló marketing lehetőségéről az egészségügyben
5.  Comparing football bettors' response to social media marketing differing in bet complexity and account type - An experimental study
6.  Digitalizáció a gyógyszeripari marketingben : digitális stratégia, alkalmazott eszközök
7.  A dohányipar etikátlan befektetései a gyógyszeriparba; az inhalációs technológiát fejlesztő Vectura cég Philip Morris International (PMI) általi felvásárlása és várható következményei
8.  A döntés joga a betegé : az egészség irányába tett erőfeszítések támogatása
9.  Az EEG nálunk is jobban tudja, mit akarunk : mi mindenre jó az elektroenkefalográfia?
10.  Egészségmarketing: a kínálat elkényeztet : mi befolyásolja a fogyasztók márkaválasztását?
11.  Egészségügyi marketing
12.  Az egészségügyi marketing kezdetei
13.  Az egészségügyi szakellátás PR- és marketingfeladatai
14.  Elsajátítható üzleti kompetenciák a patikákban : 1. r., Gyógyszerészek és patikalátogatók közös érdekek mentén
15.  Előbb mérjünk, aztán költsünk! : reklámok tesztközelben
16.  A fürdőfejlesztés és marketing prioritásai az egészségturizmusban
17.  A fürdőfejlesztés és marketing prioritásai az egészségturizmusban
18.  Gambling, cryptocurrency, and financial trading app marketing in English Premier League football: A frequency analysis of in-game logos
19.  Globális segítségnyújtás szigorú szabályokkal : a gyógyszer-promóció lehetőségei, adatvédelmi kérdések
20.  Gyógyszermarketing
21.  A gyógyszermarketing alapkérdései
22.  A gyógyszermarketing jogszabályi hátterének analízise
23.  Gyógyszertári marketing - ki az ügyfél és mi a szolgáltatás?
24.  A gyógyszertári marketing: Igen? Nem? : szigorú szabályok vagy egyenlő versenyfeltételek a hazai patikákban
25.  Gyógyszerészek és patikalátogatók közös érdeke : elsajátítható üzleti kompetenciák II. rész
26.  Górcső alatt a patikai lapok : tartalmi elvárások és hirdetések a patikai lapokban
27.  Hasznostelefonok : mobilalkalmazások a gyógyszeripari marketingben
28.  Hatósági iránymutatás a gyógyszerpromóciós szabályok értelmezéséről
29.  Hogyan segíthet a tartalommarketing egy egészségügyi brand megerősítésében?
30.  Hol költsük el a reklámbüdzsét? : a médiaköltések hatása a patikai értékesítésre
31.  Hol tart ma a gyógyszeripari marketing? : az orvosok megmondják
32.  Hol éri meg jobban? : patikák vs üzletláncok a piaci versenyben
33.  International reference pricing in the Slovak Republic
34.  Intézményközi kommunikáció és szociális marketing
35.  Kinek kedvez a patikai akció? : az igazi nyertesek
36.  Klasszikusok a vásárlókért : hirdetések a reklámszakember szemével
37.  Kétszáz gyógyszer marketingje
38.  Marketing a gyógyszertárban
39.  Marketing a gyógyszertárban : 1. r., A személyes eladás
40.  Marketing a gyógyszertárban : 2. r., Betegtípusok és szükségletek
41.  Marketing a gyógyszertárban : 3. r., Marketingkutatás a gyógyszertárban
42.  Marketing a gyógyszertárban - gyógyszertári marketing?
43.  Marketing a Heim Pál Gyermekkórházban : beszélgetés Smrcz Ervin főigazgatóval
44.  Marketing az egészségügyben
45.  Marketing az egészségügyben : szükség vagy lehetőség?
46.  A marketing evolúciója az egészségipar prizmáján keresztül
47.  A marketing fontossága a gyermekgyógyászati gyakorlatban
48.  Marketing (-kontrolling): mire használható az egészségügyben?
49.  A marketing szerepe a magyar kórházakban
50.  A marketing és a gyógyszeripar jövője : blokklánc az egészségügyben

  Mind kijelölve:         



<< 1 2 >>