Gyógyszertári marketing - ki az ügyfél és mi a szolgáltatás? / Lantos Zoltán
Abstr. hun., eng.
In: Gyógyszerészet. - ISSN 0017-6036. - 2010. 54. évf. 7. sz., p. 414-419.
A gyógyszertárakban folyó marketing-tevékenység sok év óta visszatérő szakmai, szakmapolitikai és politikai vitákat generál. A gyógyszertárak működtetése tudatosan alkalmazott marketingeszközök nélkül ma nem lehetséges, ugyanakkor a jelenlegi gyakorlat sok kérdést vet fel. A kérdések tisztázását kívánja szolgálni a Gyógyszerészetben elindított vita. A vitában eddig megjelent:- Hankó Zoltán: Marketing a gyógyszertárban - gyógyszertári marketing? - Vitaindító. Gyógyszerészet 54, 285-287; 290-293 (2010)- Brezanóczy Ferenc: Hozzászólás Hankó Zoltán "Marketing a gyógyszertárban - Gyógyszertári marketing?" című cikkéhez. Gyógyszerészet 54, 358-359 (2010).