Hogyan segíthet a tartalommarketing egy egészségügyi brand megerősítésében? / Kiss András, Murányi Klára
Bibliogr.: p. 8. - Abstr. hun., eng.
In: IME. - ISSN 1588-6387, eISSN 1789-9974. - 2016. 15. évf. 1. sz., p. 5-9. : ill.
Cikkünkben összefoglaljuk a tartalommarketing fő ismérveit, és bemutatjuk, hogy miért tartjuk kiemelkedően eredményes módszernek az egészségügyi kommunikációban. Ismertetjük eszközrendszerét, számba vesszük a jó tartalom legfőbb ismérveit. Megvizsgáljuk, hogy a vásárlási folyamatba illesztve a tartalommarketing miképpen teheti hatékonyabbá a páciensek tájékoztatását, hozzájárulva magának a gyógyítási tevékenységnek a sikerességéhez, egyúttal az egészségügyi intézmény társadalmi és üzleti céljainak eléréséhez is.