Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=119648
MOB:2016/1
Szerzők:Kiss András; Murányi Klára
Tárgyszavak:KOMMUNIKÁCIÓ; MARKETING; KÓRHÁZAK
Folyóirat:IME - 2016. 15. évf. 1. sz.
[https://ojs.mtak.hu/index.php/ime/issue/view/952 ]


  Hogyan segíthet a tartalommarketing egy egészségügyi brand megerősítésében? / Kiss András, Murányi Klára
  Bibliogr.: p. 8. - Abstr. hun., eng.
  In: IME. - ISSN 1588-6387, eISSN 1789-9974. - 2016. 15. évf. 1. sz., p. 5-9. : ill.


Cikkünkben összefoglaljuk a tartalommarketing fő ismérveit, és bemutatjuk, hogy miért tartjuk kiemelkedően eredményes módszernek az egészségügyi kommunikációban. Ismertetjük eszközrendszerét, számba vesszük a jó tartalom legfőbb ismérveit. Megvizsgáljuk, hogy a vásárlási folyamatba illesztve a tartalommarketing miképpen teheti hatékonyabbá a páciensek tájékoztatását, hozzájárulva magának a gyógyítási tevékenységnek a sikerességéhez, egyúttal az egészségügyi intézmény társadalmi és üzleti céljainak eléréséhez is.