Egyszerű keresés
|
Összetett keresés
|
Böngészés
|
Kosár
|
Súgó
Lantos Zoltďż˝n - Kapcsolódó tételek
1.
Belső erőforrásokra támaszkodva : a szemléletváltás és a képzés szerepe a patikák fejlesztésében
2.
Beteg vagy ügyfél? : lenne igény a minőségi egészségügyi szolgáltatásokra
3.
Bevegyem - vagy ne vegyem? : a hazai betegek gyógyszerszedési szokásai
4.
Csak egészség legyen! - De hozzá milyen egészségügy?
5.
A döntés joga a betegé : az egészség irányába tett erőfeszítések támogatása
6.
Egységben az erő : a praxisközösségben rejlő lehetőségek az alapellátásban
7.
Az egészség jó befektetés
8.
Egészségmarketing: a kínálat elkényeztet : mi befolyásolja a fogyasztók márkaválasztását?
9.
Egészségpiaci felhozatal : a tudatos egészségvásárló megjelenése
10.
Egészségrendszerek értékesítői : a key account management új szerepe
11.
Egészségügy és eHealth : a betegségek orvoslása nem csak orvosi feladat
12.
FutureProofing Healthcare - weboldal a fenntartható egészségügyért
13.
Gondűző gondolatok : gyógyszerészi gondozás - másképpen
14.
Gyógyszertári marketing - ki az ügyfél és mi a szolgáltatás?
15.
Ki mit nem tud? : információs aszimmetria a gyógyszeres terápiában
16.
Kérdezze meg páciensét! : ügyfélközpontú üzletstratégia a gyógyszertárban
17.
Középpontban a tapasztalat : a betegbeszámoló mint a terápia kiválasztásának alapja
18.
A magyar egészségügy kész a megújulásra : döntéshozói véleménytérkép a nemzetközi egészséggazdasági trend tükrében
19.
Mi motiválja a pácienseket? : a terápiahűség elérésének lehetőségei
20.
Nemet mondunk a betegségre : egészségcsoportok: eltérő aktivitás, megkülönböztetett bánásmód
21.
A szakadék szélén : gyógyítás helyett terápiás támogatás
22.
Ügynök vagy szolgáltató? : az orvoslátogatás kérdőjelei
Mind kijelölve:
© Szoftver: NpSoft.hu - Adatbázis: GYEMSZI