Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Lantos Zoltďż˝n - Kapcsolódó tételek


1.  Belső erőforrásokra támaszkodva : a szemléletváltás és a képzés szerepe a patikák fejlesztésében
2.  Beteg vagy ügyfél? : lenne igény a minőségi egészségügyi szolgáltatásokra
3.  Bevegyem - vagy ne vegyem? : a hazai betegek gyógyszerszedési szokásai
4.  Csak egészség legyen! - De hozzá milyen egészségügy?
5.  A döntés joga a betegé : az egészség irányába tett erőfeszítések támogatása
6.  Egységben az erő : a praxisközösségben rejlő lehetőségek az alapellátásban
7.  Az egészség jó befektetés
8.  Egészségmarketing: a kínálat elkényeztet : mi befolyásolja a fogyasztók márkaválasztását?
9.  Egészségpiaci felhozatal : a tudatos egészségvásárló megjelenése
10.  Egészségrendszerek értékesítői : a key account management új szerepe
11.  Egészségügy és eHealth : a betegségek orvoslása nem csak orvosi feladat
12.  FutureProofing Healthcare - weboldal a fenntartható egészségügyért
13.  Gondűző gondolatok : gyógyszerészi gondozás - másképpen
14.  Gyógyszertári marketing - ki az ügyfél és mi a szolgáltatás?
15.  Ki mit nem tud? : információs aszimmetria a gyógyszeres terápiában
16.  Kérdezze meg páciensét! : ügyfélközpontú üzletstratégia a gyógyszertárban
17.  Középpontban a tapasztalat : a betegbeszámoló mint a terápia kiválasztásának alapja
18.  A magyar egészségügy kész a megújulásra : döntéshozói véleménytérkép a nemzetközi egészséggazdasági trend tükrében
19.  Mi motiválja a pácienseket? : a terápiahűség elérésének lehetőségei
20.  Nemet mondunk a betegségre : egészségcsoportok: eltérő aktivitás, megkülönböztetett bánásmód
21.  A szakadék szélén : gyógyítás helyett terápiás támogatás
22.  Ügynök vagy szolgáltató? : az orvoslátogatás kérdőjelei

  Mind kijelölve: