Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=103716
MOB:2011/4
Szerzők:Lantos Zoltán
Tárgyszavak:MARKETING; GYÓGYSZEREK
Folyóirat:Marketingpirula - 2011. 8. évf. 4. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Ügynök vagy szolgáltató? : az orvoslátogatás kérdőjelei / Lantos Zoltán
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2011. 8. évf. 4. sz., p. 6-7. : ill.


A klasszikus értékesítési módszerek elavulásával az orvoslátogatói munka is elvesztette hagyományos szerepét. A jövő üzleti modellje az orvosokkal is új típusú kapcsolatot igényel. Az iparág által megtermelt érték egyre kevésbé maga a gyógyszer, sokkal inkább az eredményközpontú egészségszolgáltatás lesz.