Egyszerű keresés
|
Összetett keresés
|
Böngészés
|
Kosár
|
Súgó
Magyar Pszichol�giai Szemle - 2014. 69. �vf. 1. sz.
Kapcsolódó tételek
1.
Eltérő figyelmi mintázatok vizsgálata kisiskolás gyermekeknél
2.
A fejlődési diszlexia neuropszichológiai háttértényezői a NEPSY-I eljárás tükrében
3.
Az "intelligenciateszt látássérült gyermekek számára" bemutatása és egy magyar minta eredményei
4.
A komplex-explicit tudatelmélet és a szocio-kommunikatív tünetek kapcsolatának rövid távú stabilitása autizmus spektrum zavarral élő felnőtteknél : előzetes eredmények
5.
Nagyothalló tanulók nem verbális gondolkodásának vizsgálata a társuló neurogén tanulási zavar függvényében
6.
A Rey-Osterrieth komplex ábra fejlődési értékelése diszlexiás gyermekeknél
7.
Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése
8.
A tanulási zavarral diagnosztizált gyermekek megküzdési stratégiái
Mind kijelölve:
© Szoftver: NpSoft.hu - Adatbázis: GYEMSZI