Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Magyar Pszichol�giai Szemle - 2014. 69. �vf. 1. sz.
Kapcsolódó tételek



1.  Eltérő figyelmi mintázatok vizsgálata kisiskolás gyermekeknél
2.  A fejlődési diszlexia neuropszichológiai háttértényezői a NEPSY-I eljárás tükrében
3.  Az "intelligenciateszt látássérült gyermekek számára" bemutatása és egy magyar minta eredményei
4.  A komplex-explicit tudatelmélet és a szocio-kommunikatív tünetek kapcsolatának rövid távú stabilitása autizmus spektrum zavarral élő felnőtteknél : előzetes eredmények
5.  Nagyothalló tanulók nem verbális gondolkodásának vizsgálata a társuló neurogén tanulási zavar függvényében
6.  A Rey-Osterrieth komplex ábra fejlődési értékelése diszlexiás gyermekeknél
7.  Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése
8.  A tanulási zavarral diagnosztizált gyermekek megküzdési stratégiái

  Mind kijelölve: