1. | | | 100 éves a Magyar Védőnői Szolgálat
|
2. | | | Autizmussal kapcsolatos ismeretek, attitűdök és gondozási tervek vizsgálata védőnő hallgatók körében
|
3. | | | Az autizmussal kapcsolatos ismeretek, valamint a felismerés és a gondozás jelentősége a védőnői munkában : 2. [r.]
|
4. | | | Autizmussal kapcsolatos ismeretek és attitűdök felsőoktatásban tanuló hallgatók körében
|
5. | | | Autizmussal élő családokkal végzett önkéntes munka tapasztalatai
|
6. | | | Beszámoló egy németországi KITA-intézményben tett látogatásról, az egészséges gyermekekért végzett pedagógiai munkáról
|
7. | | | A családalapítás útvesztői : az elakadások megelőzése
|
8. | | | Családalapítási tervek változásának hatása az egészségügyi szakemberek munkájára
|
9. | | | Családalapítási tervek és stressz tényezők vizsgálata III-IV. éves ápoló és védőnő hallgatók körében készített országos felmérés eredményei alapján
|
10. | | | Családalapítási tervek és stressztényezők vizsgálata védőnő hallgatók körében készített országos felmérés eredményei alapján
|
11. | | | Családalapítással kapcsolatos hallgatói attitűdök a Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Karán
|
12. | | | Családok szülésre és szülőségre való felkészítése - változások az előző generációhoz képest
|
13. | | | Diplomás ápoló-, védőnő és orvostanhallgatónők családképének és családterveinek összehasonlító vizsgálata
|
14. | | | Egészségügyi ellátórendszer, nagycsalád, mint a gyermekvállalásra pozitívan ható külső erőforrások?
|
15. | | | Egészségügyi és szociális szakemberek közös felelőssége az első gyermeket váró szülők támogatásában
|
16. | | | Első gyermeket váró szülők felkészültsége az "aktív szülőségre felkészülés" modellhez kapcsolódó kutatás tükrében
|
17. | | | Első gyermeküket váró szülők szülői szerepre való felkészültsége, a felkészítő foglalkozások megítélése, a gyermekáldás és a káros szenvedélyek jelenléte gyermekbiztos óvintézkedések alapján
|
18. | | | Felelősségi kérdések a házi gyermekorvosi praxisban
|
19. | | | A fogyatékkal élők és segítésük megítélésével kapcsolatos nézetek változása Magyarországon
|
20. | | | A gyermekbántalmazás és elhanyagolás primer prevenciós vonatkozásai
|
21. | | | Gyermekvédelmi feladatok a praxisban : mit tehet a háziorvos?
|
22. | | | Gyermekvédelmi feladatok, kötelezettségek és lehetőségek a házi gyermekorvosi praxisban
|
23. | | | Hogyan előzzük meg a gyermekbántalmazást : a prevenciós munka jelentősége és kihívásai
|
24. | | | A III. szintű neonatális intenzív centrumokban dolgozó orvosok szakmai és családi jellemzői, nehézségei, elégedettsége, erőforrásai : magyarországi helyzetkép
|
25. | | | The Impact of Ethical and Legal Decision-Making in Neonatal Intensive Care on Psychosocial Wellbeing of the Health Care Professionals : The Overview of the Hunic Project Study Design
|
26. | | | Jól működő nagycsalád gyermekvállalási tervekre gyakorolt hatása
|
27. | | | A kiégési szindróma vizsgálata neonatalis intenzív osztályok szakápolói és orvosai körében
|
28. | | | Kiégésszindróma a magyar szülésznők körében 2014-ben és 2022-ben
|
29. | | | Konferencia a nőkért, a családokért : Athén, 2014. április 28-29.
|
30. | | | Koraszülöttek és a koraszülött ellátás történeti vonatkozásai
|
31. | | | Koraszülöttek és a koraszülött ellátás történeti vonatkozásai
|
32. | | | Kortárs egészségfejlesztési programok gyermekek és fiatalok körében a hazai és a nemzetközi szakirodalom tükrében : szisztematikus áttekintés
|
33. | | | Látássérült édesanyák gyermekvállalással és gondozásal kapcsolatos tapasztalatai
|
34. | | | A nemi- és családi életre nevelés történeti és elméleti összefoglalója, néhány mai vonatkozása
|
35. | | | Orvosok és ápolók véleménye a szülői döntési kompetenciákról a NIC osztályokon
|
36. | | | Orvostanhallgató-nők, diplomásápoló-hallgatónők és védőnőhallgatók szociokulturális hátterében megmutatkozó azonosságok és különbségek
|
37. | | | Primer prevenciós szemlélettel dolgozó szakemberek lehetőségei a családi krízisek megelőzésében, családterápiás munka tapasztalatai alapján
|
38. | | | Programozott oktatás és alkalmazási lehetősége a szülőségre felkészítésben
|
39. | | | Serdülőt nevelő szülő vagy szülőt nevelő serdülő?
|
40. | | | Sportoló és nem sportoló kamaszok szabadidős tevékenységének vizsgálata
|
41. | | | Szakmai karrierrel és jövőképpel kapcsolatos hallgatói attitűdök a Semmelweis Egyetemen
|
42. | | | Szemléletváltás az első gyermeküket váró szülők szakmai támogatásában
|
43. | | | A szülőségre felkészülés egy új lehetősége, az "Aktív szülőségre felkészülés (ASZF)"-modell
|
44. | | | TANTUdSZ iskolai kortárs egészségfejlesztési program folyadékfogyasztás témában : 1. [r.], A kortársoktatás elég-e(dettsége)? Egy hazai kutatás tanulságai
|
45. | | | TANTUdSZ iskolai kortárs egészségfejlesztési program folyadékfogyasztás témában : 2. [r.], A kortársoktatás elég-e(dettsége)? Egy hazai kutatás tanulságai
|
46. | | | TANTUdSZ iskolai kortárs egészségfejlesztési program folyadékfogyasztás témában : 3. [r.], A kortársoktatás elég-e(dettsége)? Egy hazai kutatás tanulságai
|
47. | | | Tapasztalatok és motiváltság: magyar középiskolások véleménye az egészségvédő programokról
|
48. | | | Változó családalapítási tendenciák hatása az egészségfejlesztéssel foglalkozó szakemberek munkájára
|
49. | | | Válás gyermekkorban, ahogyan az elvált szülők gyermekei felnőttként látják
|
50. | | | A válás hatása a gyerekekre és a szülő-gyermek kapcsolatra
|