1. | | | Adalékok a magyar fogászati (fogorvosi) ellátás és oktatás történetéhez XVIII. századtól a XX. századig
|
2. | | | A boncolások szerepe a XXI. század medicinájában
|
3. | | | A Clinical Laboratory Scientist (San Francisco State University) és a klinikai laboratóriumi analitikus (Debreceni Egyetem, Debrecen) képzés összehasonlítása
|
4. | | | A Covid-járvány hatása az orvosegyetemi oktatás digitalizáltságára
|
5. | | | Családon belüli szociális, mentálhigiénés kompetenciák fejlesztésével szerzett tapasztalataink egészségügyi alapszakos felsőoktatási hallgatók körében
|
6. | | | A családorvosi, háziorvosi, körzeti orvosi munka egyetemi oktatása : Tervezet
|
7. | | | A családorvostan graduális oktatása az USA-ban : egy Ohio-i tanulmányút tapasztalatai
|
8. | | | A digitális, távolléti oktatás 2020. tavaszi bevezetése és támogatása a Semmelweis Egyetemen
|
9. | | | Dr. Kriszbacher Ildikó egyetemi tanár (1964-2012)
|
10. | | | Egyetem, jövő, társadalom - az orvosegyetem látószögéből : a tudományos műhely problémái
|
11. | | | Egyetemi családorvosi modellrendelő, mint a családorvoslás gyakorlati oktatásának alapobjektuma
|
12. | | | Egészségfejlesztő kisebbségkoordinátorok, romológusok és más kisebbségtudományi szakemberek - felsőoktatási képzési paletta
|
13. | | | Egészségmegőrzéssel, egészségfejlesztéssel kapcsolatos szemléletmódok az egészségügyi felsőoktatásban
|
14. | | | Az Egészségügyi Tudományos Tanács plénumának állásfoglalása az orvosegyetemek helyzetéről
|
15. | | | Az első magyar Népegészségügyi Kar ünnepélyes avatása a Debreceni Egyetemen
|
16. | | | Az ETT plénumának állásfoglalása az orvosegyetemek helyzetéről : 1996. február
|
17. | | | Evolúciós pszichológia: Miért és hogyan tanítjuk?
|
18. | | | Felsőoktatási kezdeményezések a kisebbségek egészség-esélyeinek növelése érdekében
|
19. | | | Gondolatok az új népegészségtan oktatásához
|
20. | | | Gondolatok előadók neveléséről
|
21. | | | A gyógyszerészet jövője : [1. r.], Nemzetközi tanulmány a gyógyszerészet, gyógyszerészoktatás helyzetéről és jövőjéről fiatal gyógyszerészek szemszögéből
|
22. | | | A gyógyszerészet jövője : 2. [r.], Nemzetközi tanulmány a gyógyszerészet, gyógyszerészoktatás helyzetéről és jövőjéről fiatal gyógyszerészek szemszögéből
|
23. | | | Gyógytornász kompetenciák : a felsőoktatási szakképzések, az alap- és mesterképzések képzési és kimeneti követelményeiről szóló 18/2016. (VIII. 5.) EMMI rendelet alapján
|
24. | | | Gyógytornászhallgatók rehabilitációs képzése lakóhelyen, terápiás-pedagógiai modell
|
25. | | | Gyógyászati segédeszközökkel történő rehabilitáció oktatásának bevezetése az egyetemi képzésbe
|
26. | | | A gyógyítás tanítása
|
27. | | | Hallgatók értékrendje a változó felsőoktatásban
|
28. | | | Hans Selye: an inspiring teacher = Selye János, az inspiráló oktató
|
29. | | | Az idegen nyelvű egészségügyi felsőoktatás jelentősége és fejlesztési lehetőségei Pécsett
|
30. | | | Az infekciókontroll oktatása a graduális és posztgraduális képzésben a Debreceni Egyetemen
|
31. | | | Internet alapú szakmai oktatási adatbázis : az MRT Ifjúsági Bizottságának javaslata
|
32. | | | Jelentés a pszichiátriai tanszékeken tett látogatásokról : 2001. május 17-31.
|
33. | | | A klinikai pszichológusok pszichoterápiás képzésének aktualitásai: kell-e szakpszichológus-pszichoterapeuta az egészségügynek?
|
34. | | | A kétszintű egyetemi képzés bevezetésének tapasztalatai az orvos- és egészségtudományi felsőoktatásban
|
35. | | | A laboratóriumi gyakorlatok szerepe a megelőző orvostan/népegészségtan graduális oktatásában
|
36. | | | "Lépésről lépésre" : oktatási rendszerünk továbbfejlesztése az ohio-i tapasztalatok alapján
|
37. | | | A mikrobiológia és genetika helyzete a Kossuth Lajos Tudományegyetemen
|
38. | | | Mit oktassunk az orvostanhallgatóknak a laboratóriumi medicináról : mit tudnak és mit nem a laboratóriumi vizsgálatok?
|
39. | | | Miért elképzelhetetlen az egészségügyi felsőoktatási intézmények klinikai szervezeteinek leválasztása?
|
40. | | | Múlt és jövő a radiológia oktatásában
|
41. | | | Neurointenzív Tanszék - az első év
|
42. | | | A népegészségtan oktatásának fejlesztése a magyarországi orvostudományi egyetemeken az Európai Közösség TEMPUS programjának támogatásával
|
43. | | | Az odontotechnika oktatásának körülményei és vezető oktatói a budapesti egyetemen
|
44. | | | A DE OEC Sebészeti Műtéttani Tanszék oktatási tevékenységének főbb mutatói 2000-2013 között
|
45. | | | Az orosz típusú tudományos fokozati rendszer megszüntetése
|
46. | | | Az orvos tanító szerepe
|
47. | | | Az orvosi etika oktatása holland és német egyetemeken
|
48. | | | Orvosi karok a századfordulón
|
49. | | | Az orvosi élettan oktatásának lehetőségei a primer prevenció alapozásában
|
50. | | | Orvostörténelem a Debreceni Orvostudományi Egyetemen
|