Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

OKTAT%C1S%2C EGYETEMI - Kapcsolódó tételek

<< 1 2 >>

1.  Adalékok a magyar fogászati (fogorvosi) ellátás és oktatás történetéhez XVIII. századtól a XX. századig
2.  A boncolások szerepe a XXI. század medicinájában
3.  A brief history of the Department of Pediatrics of the University of Szeged
4.  A Clinical Laboratory Scientist (San Francisco State University) és a klinikai laboratóriumi analitikus (Debreceni Egyetem, Debrecen) képzés összehasonlítása
5.  A Covid-járvány hatása az orvosegyetemi oktatás digitalizáltságára
6.  Családon belüli szociális, mentálhigiénés kompetenciák fejlesztésével szerzett tapasztalataink egészségügyi alapszakos felsőoktatási hallgatók körében
7.  A családorvosi, háziorvosi, körzeti orvosi munka egyetemi oktatása : Tervezet
8.  A családorvostan graduális oktatása az USA-ban : egy Ohio-i tanulmányút tapasztalatai
9.  A digitális, távolléti oktatás 2020. tavaszi bevezetése és támogatása a Semmelweis Egyetemen
10.  Dr. Kriszbacher Ildikó egyetemi tanár (1964-2012)
11.  Egyetem, jövő, társadalom - az orvosegyetem látószögéből : a tudományos műhely problémái
12.  Egyetemi családorvosi modellrendelő, mint a családorvoslás gyakorlati oktatásának alapobjektuma
13.  Egészségfejlesztő kisebbségkoordinátorok, romológusok és más kisebbségtudományi szakemberek - felsőoktatási képzési paletta
14.  Egészségmegőrzéssel, egészségfejlesztéssel kapcsolatos szemléletmódok az egészségügyi felsőoktatásban
15.  Az Egészségügyi Tudományos Tanács plénumának állásfoglalása az orvosegyetemek helyzetéről
16.  Az első magyar Népegészségügyi Kar ünnepélyes avatása a Debreceni Egyetemen
17.  Az ETT plénumának állásfoglalása az orvosegyetemek helyzetéről : 1996. február
18.  Evolúciós pszichológia: Miért és hogyan tanítjuk?
19.  Felsőoktatási kezdeményezések a kisebbségek egészség-esélyeinek növelése érdekében
20.  Gondolatok az új népegészségtan oktatásához
21.  Gondolatok előadók neveléséről
22.  A gyógyszerészet jövője : [1. r.], Nemzetközi tanulmány a gyógyszerészet, gyógyszerészoktatás helyzetéről és jövőjéről fiatal gyógyszerészek szemszögéből
23.  A gyógyszerészet jövője : 2. [r.], Nemzetközi tanulmány a gyógyszerészet, gyógyszerészoktatás helyzetéről és jövőjéről fiatal gyógyszerészek szemszögéből
24.  Gyógytornász kompetenciák : a felsőoktatási szakképzések, az alap- és mesterképzések képzési és kimeneti követelményeiről szóló 18/2016. (VIII. 5.) EMMI rendelet alapján
25.  Gyógytornászhallgatók rehabilitációs képzése lakóhelyen, terápiás-pedagógiai modell
26.  Gyógyászati segédeszközökkel történő rehabilitáció oktatásának bevezetése az egyetemi képzésbe
27.  A gyógyítás tanítása
28.  Hallgatók értékrendje a változó felsőoktatásban
29.  Hans Selye: an inspiring teacher = Selye János, az inspiráló oktató
30.  Az idegen nyelvű egészségügyi felsőoktatás jelentősége és fejlesztési lehetőségei Pécsett
31.  Az infekciókontroll oktatása a graduális és posztgraduális képzésben a Debreceni Egyetemen
32.  Internet alapú szakmai oktatási adatbázis : az MRT Ifjúsági Bizottságának javaslata
33.  Jelentés a pszichiátriai tanszékeken tett látogatásokról : 2001. május 17-31.
34.  A klinikai pszichológusok pszichoterápiás képzésének aktualitásai: kell-e szakpszichológus-pszichoterapeuta az egészségügynek?
35.  A kétszintű egyetemi képzés bevezetésének tapasztalatai az orvos- és egészségtudományi felsőoktatásban
36.  A laboratóriumi gyakorlatok szerepe a megelőző orvostan/népegészségtan graduális oktatásában
37.  "Lépésről lépésre" : oktatási rendszerünk továbbfejlesztése az ohio-i tapasztalatok alapján
38.  A mikrobiológia és genetika helyzete a Kossuth Lajos Tudományegyetemen
39.  Mit oktassunk az orvostanhallgatóknak a laboratóriumi medicináról : mit tudnak és mit nem a laboratóriumi vizsgálatok?
40.  Miért elképzelhetetlen az egészségügyi felsőoktatási intézmények klinikai szervezeteinek leválasztása?
41.  Múlt és jövő a radiológia oktatásában
42.  Neurointenzív Tanszék - az első év
43.  A népegészségtan oktatásának fejlesztése a magyarországi orvostudományi egyetemeken az Európai Közösség TEMPUS programjának támogatásával
44.  Az odontotechnika oktatásának körülményei és vezető oktatói a budapesti egyetemen
45.  A DE OEC Sebészeti Műtéttani Tanszék oktatási tevékenységének főbb mutatói 2000-2013 között
46.  Az orosz típusú tudományos fokozati rendszer megszüntetése
47.  Az orvos tanító szerepe
48.  Az orvosi etika oktatása holland és német egyetemeken
49.  Orvosi karok a századfordulón
50.  Az orvosi élettan oktatásának lehetőségei a primer prevenció alapozásában

  Mind kijelölve:         



<< 1 2 >>