Egyszerű keresés
|
Összetett keresés
|
Böngészés
|
Kosár
|
Súgó
Magyar Pszichol�giai Szemle - 2018. 73. �vf. 2. sz.
Kapcsolódó tételek
1.
Az emocionális tartalmú társadalmi célú reklámvideók hatásmechanizmusának vizsgálata: félelem és humor
2.
A Magyar nyelvű sportmotivációs skála (H-SMS) validációja és eredményei
3.
Politikamentes félelemkeltő társadalmi célú reklámok hatásának vizsgálata : félelemkeltő társadalmi célú reklámok tanulmányozása
4.
A pszichológiai teszthasználat irányelvei : a Magyar Pszichológiai Társaság Tesztbizottsága elfogadta 2015. december 15-én
5.
Szinuszhullámú és amplitúdómodulált beszéd észlelésének vizsgálata Magyar mondatok segítségével
6.
Az érzelmi feldolgozás vizsgálata a fiatalkori pszichopátiás vonások vonatkozásában: áttekintő tanulmány
Mind kijelölve:
© Szoftver: NpSoft.hu - Adatbázis: GYEMSZI