Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Janacsek Karolina - Kapcsolódó tételek


1.  Az aktuális teljesítmény és a mögötte álló tudás disszociációja: az idői tényezők szerepének áttekintése a procedurális tanulás példáján keresztül
2.  Az alvás differenciált hatása a munkamemória teljesítményre és a készségtanulásra : kognitív funkciók obstruktív alvási apnoéban
3.  Diffusion MRI measured white matter microstructure as a biomarker of neurodegeneration in preclinical Huntington's disease = Diffúziós MRI-vel mért fehérállományi mikrostruktúra mint a neurodegener...
4.  The effect of negative mood and major depressive episode on working memory and implicit learning = A negatív hangulat és a major depresszív epizód hatása a munkamemóriára és az implicit tanulásra
5.  Hyperglycaemic hemiballismus: implications from connectivity analisis for cognitive impairments = Hyperglykaemiás hemiballismus: implikációk a hálózatanalízisből a kognitív károsodásra
6.  Kognitív előny atipikus fejlődésben: kiemelkedő procedurális tanulás Tourette-szindrómában
7.  A Montreal Kognitív Felmérés (MoCA) magyar nyelvű adaptálása egészséges, enyhe kognitív zavarban és demenciában szenvedő idős személyek körében
8.  A munkamemória új magyar nyelvű neuropszichológiai mérőeljárása: a hallási mondatterjedelem teszt (HMT)
9.  A numerikus feldolgozás és számolás teszt (NFSZT) magyar változata
10.  Procedural learning and its consolidation in autism spectrum disorder = Procedurális tanulás és konszolidáció autizmus spektrum zavarban
11.  Szekvenciatanulás major depresszív zavarban
12.  A tabuszavak hatása lexikális döntési helyzetben
13.  Transcranialis egyenáram-stimuláció a kognitív idegtudományban - buktatók és megoldások
14.  Tudatelméleti működés bűnelkövetőknél
15.  A verbális fluencia-tesztek : 1. r., A betűfluencia-teszt magyar nyelvű vizsgálata 5-től 89 éves korig
16.  A verbális fluencia-tesztek : 2. r., A szemantikus fluencia-teszt magyar nyelvű vizsgálata 5-től 89 éves korig
17.  A végrehajtó funkciók és az implicit tanulás versengő kapcsolata

  Mind kijelölve: