Egyszerű keresés
|
Összetett keresés
|
Böngészés
|
Kosár
|
Súgó
Molnár Regina - Kapcsolódó tételek
1.
Egészségmegőrzéssel, egészségfejlesztéssel kapcsolatos szemléletmódok az egészségügyi felsőoktatásban
2.
Az egészségügyi felsőoktatásban tanulók véleménye az egészségről és a betegségről
3.
Az Egészségügyi Világszervezet rövidített életminőség kérdőívének hazai alkalmazhatóságáról
4.
Az emlő önvizsgálatával kapcsolatos ismeretek és aktivitás jellemzése a Dél-alföldi Régió 25-64 éves női népességének körében
5.
Az emlődaganatok megelőzésének gyakorlata a dél-alföldi régió 25-64 éves női népessége körében
6.
A gyógyító orvossá válás néhány jellemzője és problémája napjainkban
7.
Gyógyítók helyzete és egészsége - a magyarországi vizsgálatok szakirodalmi áttekintése
8.
Hogyan érhetők el a szakorvosok? : kommunikációs lehetőségek a szakorvos-beteg konzultációban
9.
Krónikus nem fertőző betegségek primer prevenciójának társadalmi meghatározottsága
10.
Milyen az orvos, ha nő? : az orvosnő ideáltipikus képe empirikus vizsgálatok alapján
11.
"Mire megvénülünk" : idősek társadalmi helyzetéről
12.
Az orvos-beteg kommunikáció új lehetőségei - a betegek elvárásai alapján
13.
Az orvosi pályaszocializáció : ahogyan a hallgatók látják
14.
Az orvosokkal, orvostanhallgatókkal kapcsolatos vizsgálatok távlatai
15.
Az orvosszerepről - a pályaszocializáció tükrében
16.
Az orvostanhallgatók pályán maradásra, pályaelhagyásra vonatkozó elképzelései
17.
A szerepkonfliktus eredete orvostan- és fogorvostan-hallgató nők körében
18.
A szerepkonfliktus pályaszocializációs eredete: a hivatásbeli és a családi szerepek az orvosnőkről és jogásznőkről alkotott sztereotípiák tükrében
19.
Szerepkonfliktusok megnyilvánulásai orvosnők körében
20.
Szociodemográfiai jellemzők hatása a szűrővizsgálatok igénybevételére a Dél-Alföldön
21.
A szűrővizsgálatokkal kapcsolatos információszerzés jellemzői a Dél-Alföldön
22.
Táplálkozási jellemzők vizsgálata Csongrád megye kistérségeiben élő tanulók körében
Mind kijelölve:
© Szoftver: NpSoft.hu - Adatbázis: GYEMSZI