Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Szabďż˝ Rita - Kapcsolódó tételek


1.  Az antimikrobiális szerek alkalmazása az európai aktív fekvőbeteg-ellátó intézményekben, 2016-2017
2.  A cél a jobb célzás : mesterséges intelligencia a gyógyszermarketingben
3.  Edukálás ás tudatosítás : tájékoztató reklámkampányok
4.  Az egészségügyi ellátással összefüggő fertőzések és antibiotikum-használat prevalencia vizsgálata a hosszú ápolási idejű intézményekben
5.  Fertőzések és antibiotikumhasználat a hazai bentlakásos szociális intézményekben
6.  Fertőzések és antimikrobiális szerhasználat az európai bentlakásos szociális intézményekben, 2016-2017
7.  A fogszuvasodás és az elhízás kapcsolatának újabb összefüggései
8.  Hand hygiene perception among health care workers in Hungarian hospitals: Prior to a nationwide microbiological survey
9.  A hazai bentlakásos szociális intézmények járványügyi és higiénés tevékenysége, 2015
10.  Hitelesség és befolyás : influenszermarketing a gyógyszeriparban
11.  In memoriam Dr. Böröcz Karolina (1953-2019)
12.  Infections and antimicrobial use among institutionalized residents in Hungary: Increasing need of microbiological surveillance
13.  Infekciókontroll a hazai bentlakásos szociális intézményekben
14.  Az infekciókontroll jelentősége a krónikus bőrsebek ellátásában
15.  Az infekciókontroll jelentősége a krónikus bőrsebek ellátásában
16.  Infekciókontroll tevékenység és antibiotikum politika a bentlakásos szociális intézményekben
17.  Kézfertőtlenítő szer felhasználás a hazai bentlakásos szociális intézményekben
18.  Kézhigiéne a bentlakásos szociális intézményekben
19.  A kézhigiéne alapelvei a bentlakásos szociális intézményekben
20.  A kézhigiéné története : 1. r.
21.  A kézhigiéné története : 2. r.
22.  Környezethigiéné: innovatív dekontaminációs technológiák
23.  Látni és láttatni : közösségimédia-praktikák a praxisok világában
24.  A methicillin-rezisztens Staphylococcus aureus gyakorisága és kockázati tényezői a bentlakásos szociális intézményekben. Nemzetközi kitekintés
25.  Mit tehet a marketing az oltásért?
26.  A mobil kommunikációs eszközök szerepe a fertőzések átvitelében : szisztematikus irodalomelemzés
27.  A nanoezüst- és hidrogén-peroxid-tartalmú fertőtlenítőszerek hatékonysága - nemzetközi kitekintés
28.  Nem elég megszerezni, meg is kell tartani : ügyfélélmény a praxisok gyakorlatában
29.  Retropajzs Egyesület
30.  Retropajzs Egyesület
31.  Tudás és ügyfélközpontúság : a gyógyszertári marketing szerepe és lehetőségei
32.  Védtelenek-e az orvosok az online térben : 1.r.

  Mind kijelölve: