Nem elég megszerezni, meg is kell tartani : ügyfélélmény a praxisok gyakorlatában / Katona Norbert, Szabó Rita
Bibliogr.: p. 27. - Abstr. hun.
In: Orvosok Lapja. - ISSN 1785-7198. - 2022. 19. évf. 1. sz., p. 24-27. : ill.
Tapasztalati tény, hogy új páciensek megszólítása általában sokkal nehézkesebb, költségesebb folyamat, mint a régiek elérése és kiszolgálása. Volt idő, amikor orvoshoz akkor jártunk, amikor akut egészségügyi problémánk volt, mára ugyanakkor kialakult az igény és részben adott a kereslet is arra, hogy folyamatosan egészségügyi - szerencsés esetben megelőző - szolgáltatásokat nyújtsunk visszatérő pácienseknek. Ismeretterjesztő cikkünkben azt mutatjuk be, hogy miért fontos az ügyfélélményt kiemelten kezelni a praxisok esetén is, mit tegyünk ennek érdekében, és mi ebben a közösségi média szerepe.