Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Szab%F3 Rita - Kapcsolódó tételek


1.  Alulról felfelé építkezés : gyógyszermarketing-trendek 2024-ben
2.  Az antimikrobiális szerek alkalmazása az európai aktív fekvőbeteg-ellátó intézményekben, 2016-2017
3.  A cél a jobb célzás : mesterséges intelligencia a gyógyszermarketingben
4.  Edukálás ás tudatosítás : tájékoztató reklámkampányok
5.  Az egészségügyi ellátással összefüggő fertőzések és antibiotikum-használat prevalencia vizsgálata a hosszú ápolási idejű intézményekben
6.  Fertőzések és antibiotikumhasználat a hazai bentlakásos szociális intézményekben
7.  Fertőzések és antimikrobiális szerhasználat az európai bentlakásos szociális intézményekben, 2016-2017
8.  A fogszuvasodás és az elhízás kapcsolatának újabb összefüggései
9.  Hand hygiene perception among health care workers in Hungarian hospitals: Prior to a nationwide microbiological survey
10.  A hazai bentlakásos szociális intézmények járványügyi és higiénés tevékenysége, 2015
11.  Hitelesség és befolyás : influenszermarketing a gyógyszeriparban
12.  In memoriam Dr. Böröcz Karolina (1953-2019)
13.  Infections and antimicrobial use among institutionalized residents in Hungary: Increasing need of microbiological surveillance
14.  Infekciókontroll a hazai bentlakásos szociális intézményekben
15.  Az infekciókontroll jelentősége a krónikus bőrsebek ellátásában
16.  Az infekciókontroll jelentősége a krónikus bőrsebek ellátásában
17.  Infekciókontroll tevékenység és antibiotikum politika a bentlakásos szociális intézményekben
18.  Kézfertőtlenítő szer felhasználás a hazai bentlakásos szociális intézményekben
19.  Kézhigiéne a bentlakásos szociális intézményekben
20.  A kézhigiéne alapelvei a bentlakásos szociális intézményekben
21.  A kézhigiéné története : 1. r.
22.  A kézhigiéné története : 2. r.
23.  Környezethigiéné: innovatív dekontaminációs technológiák
24.  Látni és láttatni : közösségimédia-praktikák a praxisok világában
25.  A methicillin-rezisztens Staphylococcus aureus gyakorisága és kockázati tényezői a bentlakásos szociális intézményekben. Nemzetközi kitekintés
26.  Mit tehet a marketing az oltásért?
27.  A mobil kommunikációs eszközök szerepe a fertőzések átvitelében : szisztematikus irodalomelemzés
28.  A nanoezüst- és hidrogén-peroxid-tartalmú fertőtlenítőszerek hatékonysága - nemzetközi kitekintés
29.  Nem elég megszerezni, meg is kell tartani : ügyfélélmény a praxisok gyakorlatában
30.  Az oltási kampányok hatékony kommunikációja
31.  Retropajzs Egyesület
32.  Retropajzs Egyesület
33.  Tudás és ügyfélközpontúság : a gyógyszertári marketing szerepe és lehetőségei
34.  Védtelenek-e az orvosok az online térben : 1.r.

  Mind kijelölve: