Egyszerű keresés
|
Összetett keresés
|
Böngészés
|
Kosár
|
Súgó
SZďż˝Mďż˝Tďż˝Gďż˝PES SZIMULďż˝CIďż˝ - Kapcsolódó tételek
1.
3D bionyomtatott szöveti és tumormodellek a daganatkutatásban
2.
3D modellezés és nyomtatás a gerincsebészetben - AOSpine globális felmérés
3.
3D szöveti szerkezet hatása a gyógyszerérzékenységre - 3D bionyomtatott "szövetmodellek" a daganatkutatásban
4.
A 3D technológia szerepe a műszívterápiában : Semmelweis Szabadalom
5.
Ajak-, állcsont- és szájpadhasadékok sebészi kezelése
6.
Arcrekonstrukciós és orthognath műtétek tervezési lehetőségei háromdimenziós képalkotói módszerekkel
7.
Baleseti szituáció számitógépes modellezésének néhány tapasztalata
8.
A collodiaphysealis szög vizsgálata gerincferdülés esetén, háromdimenziós képalkotás segítségével
9.
Computational mechanisms underlying the impact of Pavlovian bias on instrumental learning in problematic social media users
10.
A computer model of the convulsive membrane
11.
Cronbach-alfa: vele vagy nélküle?
12.
CT-alapú számítógépes műtéti tervezés az előláb sebészetében
13.
A digitális munkamenet evolúciója : kéz a kézben: a praxis és a gyártás találkozása
14.
Digitális technika alkalmazása parodontalis betegségek diagnózisában és a sebészi megoldás tervezésében
15.
Digitális tervezés és kifogástalan megvalósítás : teljes kerámia restaurációk készítése az alsó és felső állcsonton, csökkent harapási magasság esetén
16.
Effect of a Glyphosate-Containing Herbicide on Escherichia coli and Salmonella Ser. Typhimurium in an In Vitro Rumen Simulation System
17.
Az egészségügyi szimulációs oktatás jelene és jövője Magyarországon
18.
E-volution a védelem-egészségügyben : a virtuális oktatási és képzési lehetőségek áttekintése
19.
Finite element reconstruction of decompressive craniectomy
20.
Gait analysis using physical examination and digital techniques
21.
A generatív tervezés biomechanikai alkalmazásának lehetőségei
22.
Gerincferdülés esetén tapasztalt szagittális megjelenés vizsgálata EOS 2D/3D képalkotás használatával
23.
Harapásemelés digitális tehnikával
24.
Impact biomechanics of brain injuries: a proposal for evaluating vulnerability based on reliability analysis
25.
Improvement for the hemodynamic solver, First Blood, using the MacCormack scheme
26.
Innovációs lehetőségek a medicinában: 3D tervezési és 3D nyomtatási lehetőségek a felnőtt szív- és mellkassebészeti betegellátásban : Magyarországi tapasztalatok
27.
A jövő útja: szimulátoros gyakorlati oktatás a Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Karán
28.
A mesterséges intelligencia nyújtotta megoldások helye és szerepe a jelen és a jövő orvoslásában
29.
Modern CAD/CAM technológia az implantológiában : egy egyénileg 3D nyomtatott megoldás a komplex csontpótlásokhoz
30.
Mágneses rezonancia (MR-) vizsgálathoz kapcsolódó virtuális valóság élmények gyerekek számára
31.
Második generációs antihisztaminok biztonságosságának összehasonlító vizsgálata földi és barokamrában szimulált repülési környezetben
32.
Nintendo Wii-játékok terápiás célú alkalmazása stroke-os betegek rehabilitációjában
33.
Novel validation of a 3D nonlinear finite element head-neck model for kinematical applications
34.
Az orvosi ismeretek megjelenítése az orvosi informatikában : Út a multimédiáig
35.
Szimulációs csúcstechnika az egészségügyi oktatásban : tapasztalatok és lehetőségek a HPS6 alkalmazásában
36.
A szkizofréniában jelentkező mentalizációs deficit kezelése Virtuális Valóság segítségével
37.
Számítástechnikai döntéstámogató rendszer kiépítése a szívsebészetben: a 3D tervezéstől a posztoperatív eredményekig
38.
Thoraco-myoplastica műtéteink számítógépes modellezése és tervezése
39.
A térbeli szemlélet szerepe az otoneurológiában
40.
Térdprotézis kinematikájának javítása evolúciós algoritmus alkalmazásával
41.
Térdsérültek mozgásvizsgálata 3D mozgásanalizáló rendszerrel
42.
Virtuális tervezés és volumetrikus kiértékelés egy komplex parodontális defektus regeneratív-rekonstruktív sebészi ellátásában : egy eset bemutatása
43.
Virtuális valóság alapú játék fejlesztése az Országos Orvosi Rehabilitációs Intézet ergoterápia részlege páciensei rehabilitációjának elősegítésére
44.
A virtuális valóság használatának lehetőségei gyermekek perioperatív ellátásában
45.
A virtuális valóság mint szimulációs módszer alkalmazása a telepített sürgősségi egységek, valamint COVID-19-kórházak személyzetének képzésében
46.
A virtuálisvalóság-technológia használatának lehetőségei hanghallások kezelésére szkizofrénia-spektrumzavarban
47.
A VOXEL-MAN Tempo 3D virtuálisvalóság-szimulátor alkalmazása a sziklacsont sebészetében
48.
Újabb ismeretek a szövetépítés (tissue engineering) lehetőségeiről a kézsebészetben : irodalmi áttekintés
Mind kijelölve:
© Szoftver: NpSoft.hu - Adatbázis: GYEMSZI