Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

SZďż˝Mďż˝Tďż˝Gďż˝PES SZIMULďż˝CIďż˝ - Kapcsolódó tételek


1.  3D bionyomtatott szöveti és tumormodellek a daganatkutatásban
2.  3D modellezés és nyomtatás a gerincsebészetben - AOSpine globális felmérés
3.  3D szöveti szerkezet hatása a gyógyszerérzékenységre - 3D bionyomtatott "szövetmodellek" a daganatkutatásban
4.  A 3D technológia szerepe a műszívterápiában : Semmelweis Szabadalom
5.  Ajak-, állcsont- és szájpadhasadékok sebészi kezelése
6.  Arcrekonstrukciós és orthognath műtétek tervezési lehetőségei háromdimenziós képalkotói módszerekkel
7.  Baleseti szituáció számitógépes modellezésének néhány tapasztalata
8.  A collodiaphysealis szög vizsgálata gerincferdülés esetén, háromdimenziós képalkotás segítségével
9.  Computational mechanisms underlying the impact of Pavlovian bias on instrumental learning in problematic social media users
10.  A computer model of the convulsive membrane
11.  Cronbach-alfa: vele vagy nélküle?
12.  CT-alapú számítógépes műtéti tervezés az előláb sebészetében
13.  A digitális munkamenet evolúciója : kéz a kézben: a praxis és a gyártás találkozása
14.  Digitális technika alkalmazása parodontalis betegségek diagnózisában és a sebészi megoldás tervezésében
15.  Digitális tervezés és kifogástalan megvalósítás : teljes kerámia restaurációk készítése az alsó és felső állcsonton, csökkent harapási magasság esetén
16.  Effect of a Glyphosate-Containing Herbicide on Escherichia coli and Salmonella Ser. Typhimurium in an In Vitro Rumen Simulation System
17.  Az egészségügyi szimulációs oktatás jelene és jövője Magyarországon
18.  E-volution a védelem-egészségügyben : a virtuális oktatási és képzési lehetőségek áttekintése
19.  Finite element reconstruction of decompressive craniectomy
20.  Gait analysis using physical examination and digital techniques
21.  A generatív tervezés biomechanikai alkalmazásának lehetőségei
22.  Gerincferdülés esetén tapasztalt szagittális megjelenés vizsgálata EOS 2D/3D képalkotás használatával
23.  Harapásemelés digitális tehnikával
24.  Impact biomechanics of brain injuries: a proposal for evaluating vulnerability based on reliability analysis
25.  Improvement for the hemodynamic solver, First Blood, using the MacCormack scheme
26.  Innovációs lehetőségek a medicinában: 3D tervezési és 3D nyomtatási lehetőségek a felnőtt szív- és mellkassebészeti betegellátásban : Magyarországi tapasztalatok
27.  A jövő útja: szimulátoros gyakorlati oktatás a Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Karán
28.  A mesterséges intelligencia nyújtotta megoldások helye és szerepe a jelen és a jövő orvoslásában
29.  Modern CAD/CAM technológia az implantológiában : egy egyénileg 3D nyomtatott megoldás a komplex csontpótlásokhoz
30.  Mágneses rezonancia (MR-) vizsgálathoz kapcsolódó virtuális valóság élmények gyerekek számára
31.  Második generációs antihisztaminok biztonságosságának összehasonlító vizsgálata földi és barokamrában szimulált repülési környezetben
32.  Nintendo Wii-játékok terápiás célú alkalmazása stroke-os betegek rehabilitációjában
33.  Novel validation of a 3D nonlinear finite element head-neck model for kinematical applications
34.  Az orvosi ismeretek megjelenítése az orvosi informatikában : Út a multimédiáig
35.  Szimulációs csúcstechnika az egészségügyi oktatásban : tapasztalatok és lehetőségek a HPS6 alkalmazásában
36.  A szkizofréniában jelentkező mentalizációs deficit kezelése Virtuális Valóság segítségével
37.  Számítástechnikai döntéstámogató rendszer kiépítése a szívsebészetben: a 3D tervezéstől a posztoperatív eredményekig
38.  Thoraco-myoplastica műtéteink számítógépes modellezése és tervezése
39.  A térbeli szemlélet szerepe az otoneurológiában
40.  Térdprotézis kinematikájának javítása evolúciós algoritmus alkalmazásával
41.  Térdsérültek mozgásvizsgálata 3D mozgásanalizáló rendszerrel
42.  Virtuális tervezés és volumetrikus kiértékelés egy komplex parodontális defektus regeneratív-rekonstruktív sebészi ellátásában : egy eset bemutatása
43.  Virtuális valóság alapú játék fejlesztése az Országos Orvosi Rehabilitációs Intézet ergoterápia részlege páciensei rehabilitációjának elősegítésére
44.  A virtuális valóság használatának lehetőségei gyermekek perioperatív ellátásában
45.  A virtuális valóság mint szimulációs módszer alkalmazása a telepített sürgősségi egységek, valamint COVID-19-kórházak személyzetének képzésében
46.  A virtuálisvalóság-technológia használatának lehetőségei hanghallások kezelésére szkizofrénia-spektrumzavarban
47.  A VOXEL-MAN Tempo 3D virtuálisvalóság-szimulátor alkalmazása a sziklacsont sebészetében
48.  Újabb ismeretek a szövetépítés (tissue engineering) lehetőségeiről a kézsebészetben : irodalmi áttekintés

  Mind kijelölve: