Egyszerű keresés
|
Összetett keresés
|
Böngészés
|
Kosár
|
Súgó
OLVASďż˝S - Kapcsolódó tételek
1.
Arcfeldolgozási folyamatok fejlődési diszlexiában
2.
Irodalmi szövegek felidézésének és megértésének különbségei
3.
Ischaemiás stroke-on átesett afáziás személyek olvasási folyamatainak elemzése
4.
Jól olvassuk-e a gének üzenetét a rosszul olvasók génjeiből?
5.
Kisgyermekek egészséges táplálkozásra nevelése gyermekmesék segítségével : 1. r., Mesés táplálkozási elemek
6.
Kisgyermekek egészséges táplálkozásra nevelése gyermekmesék segítségével : 2. r., Egészségnevelő projektek áttekintése
7.
Az olvasott történet érdekességét tükröző agyi potenciálok?
8.
Az olvasás fejlődése kognitív idegtudományi nézőpontból
9.
Az olvasás fejlődése kognitív pszichológiai nézőpontból
10.
Az olvasás mint identitá/r/s : gondolatok a Polcmustra rovat ontológiájáról
11.
Az olvasás szemmozgásmintái és a kognitív pszichológia
12.
A papírról és képernyőről való olvasás és a talpas, illetve talpatlan betűtípusok hatása az elsajátításra
13.
A ritmikai szinkronizáció kapcsolata a fonológiai tudatossággal és az olvasással iskolakezdő gyerekeknél
14.
Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése
15.
Új standardizált olvasótábla a közeli látóélesség és az olvasási sebesség egyidejű vizsgálatára
Mind kijelölve:
© Szoftver: NpSoft.hu - Adatbázis: GYEMSZI