Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Csďż˝pe Valďż˝ria - Kapcsolódó tételek


1.  A 7 és 15 éves vak gyermekek emlékezeti, nyelvi és téri feldolgozás mutatói
2.  A beszédhang-feldolgozás fejlődési és szerzett zavarai
3.  A diszlexiakutatás dilemmái
4.  Az eltérési negativitás mérési-újramérési megbízhatósága
5.  EN, a sokat ígérő negativitás : eseményhez kötött agyi potenciálok a beszédészlelés és a diszlexia vizsgálatában
6.  A fejlődési diszlexiára (FDL) jellemző beszédhang-feldolgozási zavarok eltérési negativitás (EN) korrelátumai
7.  A fejlődés-pszichofiziológia 30 éve Magyarországon (1990-2020)
8.  Jól olvassuk-e a gének üzenetét a rosszul olvasók génjeiből?
9.  Kognitív eseményhez kötött potenciálok az emlékezetkutatásban : áttekintés
10.  Koraszülöttek nyelvi fejlődésének jellemzői, rizikótényezői és a korrigált életkor
11.  A káosz-elmélet alkalmazása eseményfüggő kiváltott potenciálok "eltérési negativitási" és P3 komponensének vizsgálatában
12.  A nyelv fejlődése - a fejlődés nyelve
13.  Az olvasás fejlődése kognitív idegtudományi nézőpontból
14.  Az olvasás fejlődése kognitív pszichológiai nézőpontból
15.  Olvasás, olvasási zavar és a fejlődő agy : in memoriam Leo Blomert
16.  A tanulás és az éberségi szint változásainak hatása intrakortikális akusztikus kiváltott potenciálokra pavlovi averzív kondicionálás során
17.  Vak gyermekek nyelv- és beszédfejlődésének sajátos vonásai és háttere
18.  A végrehajtó funkciók neuro-pszichometriai perspektívából
19.  Zavarok a diagnózisban? : a figyelmi atipikusság "intuitív diagnosztikája" és neuropszichológiai profilja
20.  A zene hatása a fejlődésre és lehetőségei a gyermekgyógyászatban

  Mind kijelölve: