Egyszerű keresés
|
Összetett keresés
|
Böngészés
|
Kosár
|
Súgó
Csďż˝pe Valďż˝ria - Kapcsolódó tételek
1.
A 7 és 15 éves vak gyermekek emlékezeti, nyelvi és téri feldolgozás mutatói
2.
A beszédhang-feldolgozás fejlődési és szerzett zavarai
3.
A diszlexiakutatás dilemmái
4.
Az eltérési negativitás mérési-újramérési megbízhatósága
5.
EN, a sokat ígérő negativitás : eseményhez kötött agyi potenciálok a beszédészlelés és a diszlexia vizsgálatában
6.
A fejlődési diszlexiára (FDL) jellemző beszédhang-feldolgozási zavarok eltérési negativitás (EN) korrelátumai
7.
A fejlődés-pszichofiziológia 30 éve Magyarországon (1990-2020)
8.
Jól olvassuk-e a gének üzenetét a rosszul olvasók génjeiből?
9.
Kognitív eseményhez kötött potenciálok az emlékezetkutatásban : áttekintés
10.
Koraszülöttek nyelvi fejlődésének jellemzői, rizikótényezői és a korrigált életkor
11.
A káosz-elmélet alkalmazása eseményfüggő kiváltott potenciálok "eltérési negativitási" és P3 komponensének vizsgálatában
12.
A nyelv fejlődése - a fejlődés nyelve
13.
Az olvasás fejlődése kognitív idegtudományi nézőpontból
14.
Az olvasás fejlődése kognitív pszichológiai nézőpontból
15.
Olvasás, olvasási zavar és a fejlődő agy : in memoriam Leo Blomert
16.
A tanulás és az éberségi szint változásainak hatása intrakortikális akusztikus kiváltott potenciálokra pavlovi averzív kondicionálás során
17.
Vak gyermekek nyelv- és beszédfejlődésének sajátos vonásai és háttere
18.
A végrehajtó funkciók neuro-pszichometriai perspektívából
19.
Zavarok a diagnózisban? : a figyelmi atipikusság "intuitív diagnosztikája" és neuropszichológiai profilja
20.
A zene hatása a fejlődésre és lehetőségei a gyermekgyógyászatban
Mind kijelölve:
© Szoftver: NpSoft.hu - Adatbázis: GYEMSZI