Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=89162
MOB:2006/4
Szerzők:Lomnici Zoltán (ifj.)
Tárgyszavak:ETIKA, GYÓGYSZERÉSZI; GYÓGYSZEREK; JOGSZABÁLYOK; MARKETING
Folyóirat:Gyógyszerészi Hírlap - 2006. 17. évf. 3. sz.
[https://www.mgyk.hu/index.php?id=20100203gyogyszereszi_hirlap ]


  A gyógyszermarketing jogszabályi hátterének analízise / Lomnici Zoltán (ifj.)
  Abstr. hun.
  In: Gyógyszerészi Hírlap. - ISSN 1218-926X. - 2006. 17. évf. 3. sz., p. 12-15. : ill.


A gyógyszerismertetés a gyakorló orvosok értékelése szerint előkelő helyet foglal el a rendelkezésre álló információforrások között a medical data management egyik korábbi felmérése alapján. A cég által évente kétszer elkészített felmérések a gyógyszeripari vállalatok kommunikációs tevékenységének hatékonyságát vizsgálják 100-100 háziorvos, kardiológus, pszichiáter személyes megkérdezésével. A felmérésből kiderül, hogy a háziorvosok számára a gyógyszervállalatok gyógyszerismertetői a legfontosabb információhordozók. Ezt a megkérdezettek 62%-a emelte ki az első három hely valamelyikén.