Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=123834
MOB:2017/1
Szerzők:Berekméri-Varró Réka
Tárgyszavak:TÁPLÁLÉKKIEGÉSZÍTŐK; JOGSZABÁLYOK
Folyóirat:Marketingpirula - 2016. 13. évf. 10. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Hogyan (ne) reklámozzunk? : 2. r., Jogi buktatók az étrend-kiegészítők körül / Berekméri-Varró Réka
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2016. 13. évf. 10. sz., p. 8-9. : ill.


Az étrend-kiegészítők reklámozására rendkívül szigorú szabályok vonatkoznak uniós és tagállami szinten egyaránt. Bár a szabályok nem újak, az azoknak való megfelelés komoly kihívást jelent a cégek számára, mivel a kommunikációs lehetőségek rendkívüli módon beszűkültek. Ugyanakkor a verseny erős, a cégek pedig gyakran vállalnak kockázatot a fogyasztók bizalmának elnyerése érdekében, feszegetve vagy akár átlépve a szabályozási korlátokat.