Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=167554
MOB:2023/3
Szerzők:Bagdi Bella; Nótin Ágnes; Török Regina
Tárgyszavak:GYERMEKJÓLÉT; PSZICHOLÓGIA; ÓVODÁK; ISKOLÁK
Folyóirat:Népegészségügy - 2023. 100. évf. 1. sz.
[https://nepegeszsegugyi-egyesulet.hu/kiadvanytar?rootId=0&directoryId=5]


  A Boldogságóra Programmal kapcsolatos pedagógusi tapasztalatok bemutatása / Bagdi Bella, Nótin Ágnes, Török Regina
  Bibliogr.: p. 38. - Abstr. hun., eng.
  In: Népegészségügy. - ISSN 0369-3805. - 2023. 100. évf. 1. sz., p. 28-38. : ill.


A Jobb Veled a Világ Alapítvány gondozásában indult el a boldogságórák fejlesztése az óvodás és iskolás korosztály számára. Tanulmányunkban röviden bemutatjuk e komplex egészségfejlesztő program elméleti hátterét, módszertanát és a megvalósítás során összegyűlt tapasztalatokat. Legfőbb célunk a gyerekek jóllétének rendszerszintű támogatása, amely során a pozitív életszemléletet, a boldogságra való képességet fejlesztjük. A jelen tanulmány fókuszában a megvalósító pedagógusok által összegyűjtött tapasztalatok állnak. A boldogságórák a gyerekekre, a pedagógusokra és a közösségekre egyaránt pozitív hatást gyakorolnak, ami kiterjed az intézményi légkörre. A foglalkozások hatására fejlődnek az érzelmi és a társas kompetenciák, javul a stresszel való megküzdés képessége, és a pszichológiai jóllét.  Kulcsszavak: Boldogságóra Program, pozitív pszichológia, iskolai jóllét, tapasztalatok