Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=110540
MOB:2014/1
Szerzők:Mikołajczak-Degrauwe, Kalina; Brengman, Malaika
Tárgyszavak:SZENVEDÉLYBETEGSÉGEK; JÁTÉKOK; INTERNET
Folyóirat:Journal of Behavioral Addictions - 2014. 3. évf. 1. sz.
[https://akjournals.com/view/journals/2006/2006-overview.xml]


  The influence of advertising on compulsive buying - The role of persuasion knowledge  / Kalina Mikołajczak-Degrauwe, Malaika Brengman
  Bibliogr.: p. 72-73. - Abstr. eng.
  In: Journal of Behavioral Addictions. - ISSN 2062-5871, eISSN 2063-5303. - 2014. 3. évf. 1. sz., p. 65-73. : ill.