Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=142438
MOB:2019/1
Szerzők:Browne, Matthew; Hing, Nerilee; Russell, Alex M. T.; Thomas, Anna; Jenkinson, Rebecca
Tárgyszavak:SZENVEDÉLYBETEGSÉGEK; JÁTÉKOK; REKLÁM
Folyóirat:Journal of Behavioral Addictions - 2019. 8. évf. 1. sz.
[https://akjournals.com/view/journals/2006/2006-overview.xml]


  The impact of exposure to wagering advertisements and inducements on intended and actual betting expenditure: An ecological momentary assessment study / Matthew Browne [et al.]
  Bibliogr.: p. 155-156. - Abstr. eng. - DOI: https://doi.org/10.1556/2006.8.2019.10
  In: Journal of Behavioral Addictions. - ISSN 2062-5871, eISSN 2063-5303. - 2019. 8. évf. 1. sz., p. 146-156. : ill.


Kulcsszavak: marketing, advertising, inducements, betting, intentions, expenditure