Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Marketingpirula - 2013. 10. évf. 11. sz.
Kapcsolódó tételek



1.  A biztonság ára : a gyógyszergyártók által fizetendő díjakról
2.  Elektronikus patikusok : gyógyszerészi kapcsolattartás a digitális térben
3.  Hiányzó kulcsszavak : hol keresgélnek a gyógyszeripari marketingesek?
4.  Iskolapéldák marketingeseknek : a GVH döntései az összehasonlító gyógyszerreklámokkal kapcsolatban
5.  Mi motiválja a pácienseket? : a terápiahűség elérésének lehetőségei
6.  Sorsdöntő besorolások : 1. r., Az orvostechnikai eszközök és a gyógyszerek közötti különbségek
7.  Szavak és testek : egészségtudatosság Magyarországon

  Mind kijelölve: