Egyszerű keresés
|
Összetett keresés
|
Böngészés
|
Kosár
|
Súgó
Marketingpirula - 2013. 10. �vf. 12. sz.
Kapcsolódó tételek
1.
Mindig legyen stratégiánk! : a 2014-es kommunikáció tervezése
2.
Ováció, nováció, innováció! : az ütemezett gyógyszerbefogadás hozadéka
3.
Sorsdöntő besorolások : 2. r., Szigorodik, de továbbra is megengedőbb az orvostechnikai eszközök szabályozása
4.
Szezonigazítás : a megfázás elleni szerek piaca
5.
Tökéletlen összhang? : a gyógyszerreklám és az alkalmazási előírás viszonya
6.
Vásárlófogás világhálóval : milyen a hatékony digitális marketingstratégia?
Mind kijelölve:
© Szoftver: NpSoft.hu - Adatbázis: GYEMSZI