Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=108916
MOB:2013/4
Szerzők:Kovács Dóra
Tárgyszavak:MARKETING; GYÓGYSZEREK
Folyóirat:Marketingpirula - 2013. 10. évf. 12. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Mindig legyen stratégiánk! : a 2014-es kommunikáció tervezése / Kovács Dóra
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2013. 10. évf. 12. sz., p. 10-11. : ill.


Egy márka kommunikációjának megtervezése előtt érdemes mély levegőt venni, hátralépni és megpróbálni kívülállóként szemlélni a helyzetet. Fontos, hogy a kommunikációs stratégiánkat még azelőtt kialakítsuk, mielőtt elvesznénk a taktikai ötletek útvesztőjében. Ez utóbbi azért is veszélyes, mert a konkrét ötletek szintjén már nem tudjuk kikapcsolni szubjektív érzelmeinket; hajlamosak vagyunk beleszeretni egyegy megoldásba még akkor is, ha az nem a leghatékonyabban szolgálja céljainkat.