1. | | | 100 éves a szülésznőképzés Szombathelyen
|
2. | | | ACCC Konferencia : Halifax, 1997. június 1-3.
|
3. | | | Az aneszteziológiai szakasszisztensképzés történetéről
|
4. | | | A belgyógyászati angiológia helyzete Magyarországon
|
5. | | | A Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskolán 1994 és 1998 között végzett szociális munkások szakmai felkészültsége és beválása vezetőik, klienseik és saját megítélésük alapján
|
6. | | | Diplomás ápolóképzés Magyarországon : egy vendég professzor szemével
|
7. | | | Diétás nénétől a diplomáig : fejezetek a dietetikusképzés történetéből
|
8. | | | Dr. Quiz: Internet-kapcsolattal rendelkező orvosi tudásellenőrző programrendszer
|
9. | | | Duális képzés az egészségügyben? Oktatási innováció a neonatológiai transzportban
|
10. | | | Egy ritkán használt tükör: a pszichoterapeuta kiskáté és szaknévsor : reflexiók a szakma elmúlt három évtizedéhez
|
11. | | | Az egészségtan tanár szerepe és lehetőségei a méhnyakrákszűrésben
|
12. | | | Az egészségügyi foglalkozásokkal kapcsolatos szakmai követelmények az Európai Unióban
|
13. | | | Az egészségügyi szimulációs oktatás jelene és jövője Magyarországon
|
14. | | | A fejlődésneurológia és neurohabilitáció ontogenesise
|
15. | | | Fül-Orr-Gégészeti Szakmai Kollégium állásfoglalása a graduális és posztgraduális képzés szabályozásáról (különösen a külföldi állampolgárok képzéséről)
|
16. | | | A gerontológia oktatásának mai helyzete országunkban
|
17. | | | Gondolatok a családorvos szakképzésről az Európai Uniós szakmai egyeztetések apropóján
|
18. | | | Gondolatok a fizioterápiáról - oktatásáról és jövőjéről
|
19. | | | Gyermeksürgősségi szakvizsga - itthon és külföldön
|
20. | | | A győri megyei oktató kórház működésének lehetősége ún. mátrixosztályok rendszerében
|
21. | | | Honi orvostörténeti esemény: az első nőgyógyászati daganatsebészeti szakvizsga
|
22. | | | Háziorvostani szakvizsga : [1. r.], Mit, miért és hogyan kell tudni?
|
23. | | | Háziorvostani szakvizsga : 2. r., Mit kell tudni?
|
24. | | | Az ismeretek átadásának pedagógiai és pszichológiai jellemzői : az esztétikus testképzés oktatása a fizoterápiai tanszéken
|
25. | | | Ki a pszichoterapeuta?
|
26. | | | A klinikai demonstrációs egységek kialakítása és szerepe az egészségügyi intézményekben
|
27. | | | Klinikai laboratóriumi akkreditáció és certifikáció az USA-ban
|
28. | | | Koraszülöttek otthongondozási oktatási rendszerének működtetése során szerzett egészségnevelési tapasztalatok
|
29. | | | Laboratóriumi szakemberképzés Kaliforniában
|
30. | | | Lifelong learning
|
31. | | | A Magyar Orvosképzési és Egészségügyi Oktatási Társaságról és tevékenyégéről
|
32. | | | Magyarországi foglalkozás-egészségügyi szolgálatok tevékenysége 2009-ben
|
33. | | | Minőségbiztosítás a pszichiátriai szakkórházban a Qualiprod Kft. segítségével
|
34. | | | Minőségfejlesztés a Ferenczi Sándor Egészségügyi Szakközépiskolában
|
35. | | | Mit mondtam az orvostanhallgatóknak, amikor nyári gyakorlatra érkeztek?
|
36. | | | Moduláris egészségügyi szakképzés : [1. r.]
|
37. | | | Moduláris egészségügyi szakképzés : 2. [r.], Az ápoló szakmacsoport közös alapmoduljai
|
38. | | | Módosul a szakképzés szabályozása
|
39. | | | A népjóléti miniszter 27/1998. (VI.17.) NM rendelete
|
40. | | | Az oktatónővér szerepe a betegedukációban
|
41. | | | Paradigmaváltás a felsőoktatásban
|
42. | | | A PLA rendszere, avagy A tudás elismerése
|
43. | | | Regionális központok az egészségügyi szakképzésben : beszámoló a 6. sz régió munkájáról
|
44. | | | A rehabilitációs szakorvosképzés jelenlegi helyzete, az elmúlt években történt változások, eredmények
|
45. | | | "Szakképzéskutatás a jövőért"
|
46. | | | Szakmai munka az Országos Orvosi Rehabilitációs Intézetben az elmúlt tizenöt évben (2006-2020)
|
47. | | | Szakértők 2000 : szakértők 2000-ben végzett szakmai munkája
|
48. | | | Szavakat keresve : pszichoterápiáról sallangmentesen
|
49. | | | A szimulációs technológia szerepe az anyai morbiditás csökkentésében
|
50. | | | Szlovénia és a pszichoterápia - személyes megélésben
|