1. | | | Adalékok a professzionális ápolástudomány fogalomrendszeréhez Közép-Európában
|
2. | | | Az asztma nővér preventív tevékenysége
|
3. | | | Beszámoló a Magyar Asztma Nővérek Országos Egyesületének 17. Szakdolgozói Továbbképző Fórumáról
|
4. | | | Beszámoló az V. ETNA Nemzetközi Konferenciáról
|
5. | | | Citosztatikumokkal exponált nővérek egészségi állapotának jellemzése gén- és immuntoxikológiai módszerekkel
|
6. | | | Diabetes szaknővér/diabetológiai szakápoló képzés Magyarországon : az első év tapasztalatai
|
7. | | | Diabeteses betegeink lábszövődményei és kezelésük, a nővér szerepe és felelőssége
|
8. | | | A egészségügy cselédjei
|
9. | | | Az Európai Unió Állandó Nővérbizottságának tevékenysége
|
10. | | | Felszámolható-e az orvos- és nővérhiány?
|
11. | | | A gazdasági nővér szerepe a hematológiai osztályon
|
12. | | | Gyermekkori hypertonia nővér szemmel is...
|
13. | | | Határon innen és túl... : szegedi és vajdasági ápolók élet- és munkakörülményei
|
14. | | | A humánerőforrás-helyzet - nővér outsourcing
|
15. | | | Is 'Meaningfulness' a General Mediating Factor? : The Salutogenic Revolution of Question-Setting in Health Science and Occupational Psychology
|
16. | | | Janny Gyula és a magyar vöröskeresztes nővérképzés
|
17. | | | Konfliktusok az ápolásban
|
18. | | | Kényszerhelyzetben a nővérek : folyamatosan bővülő szakoktatás
|
19. | | | Körkép a Csongrád megyei nővérek társadalmi helyzetéről és hivatásuk szakmai presztízsének megítéléséről
|
20. | | | A körzeti betegápoló nővér képzése és bevonása az ügyeleti komputerprogramba
|
21. | | | A megfelelő nővérlétszám életet ment, a nem megfelelő... : egy 5 éves retrospektív felmérés eredményei
|
22. | | | Mentsük meg nővéreinket, orvosainkat!
|
23. | | | Mi lett veled, nővérke? : helyzetkép az egészségügyi munkaerőpiacról
|
24. | | | Milyen a jó ápolónő?
|
25. | | | Mit tehet a háziorvos a mammográfiás szűréseken való részvétel javításáért : a prevenciós nővér szerepe
|
26. | | | Munkahelyi stressz a nővérek körében: kik a legveszélyeztetettebbek?
|
27. | | | Mérföldkő az Alapellátás-fejlesztésben
|
28. | | | Női szerepek és konfliktusok egészségügyi diplomások életpályáin
|
29. | | | A nővér helye, szerepe, lehetőségei az alapellátásban oktatási szemszögből
|
30. | | | Nővéretika : mit illik mondani és csinálni
|
31. | | | A nővéri munka magatartás-tudományi vizsgálata : pszichoszomatikus tünetek, munkahelyi stressz, társas támogatás
|
32. | | | Nővérkonferencia felsőfokon
|
33. | | | A Nővér-Med Kft. (Nővérszolgálat Kft.) Pécs bemutatkozása
|
34. | | | Nővérnek születtem
|
35. | | | Quo vadis, nővéri hivatás?! : egészségügyi szakdolgozók szociális körülményei Szegeden
|
36. | | | Segítő hivatás és asszertivitás
|
37. | | | Szerzetesnővérek a szegedi Ferenc József Tudományegyetem Gyermekgyógyászati Klinikáján (1929-1932)
|
38. | | | Tudományos konferencia az ápolónők nemzetközi napján : Esztergom, 2001. 05. 18.
|
39. | | | Tudományos konferencia az ápolónők nemzetközi napján : Esztergom, 2001. május 18.
|
40. | | | A vizsgálati nővér ("Study Nurse") szerepe a klinikai gyógyszervizsgálatokban
|
41. | | | Ápolói táska technikák, praktikák a betegek otthoni ellátása során
|
42. | | | Az ápolónők helye és szerepe a minőségügyi rendszerben
|