Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

ďż˝POLďż˝Kďż˝PZďż˝S, EGYETEMI - Kapcsolódó tételek


1.  APN szerepe a hypertoniás beteg gondozásában a háziorvosi körzetben
2.  A diplomás ápoló hallgatók pályaválasztási motivációja és pályaelhagyás
3.  A diplomás ápolók helye, szerepe az egészségügyi rendszerben, az alapellátásban
4.  Diplomás ápolók szakmai és erkölcsi megbecsülésének alakulása
5.  Diplomás ápolók szerepe az osztályos ellátásban
6.  A diplomás ápolóképzés hatékonyságának, illetve a végzett ápolók elégedettségének és kompetenciájának vizsgálata
7.  Diplomás ápolóképzés lehetőségei az alapellátásban : Egészségügyi Szakdolgozók konferenciáján (Mosdós, 1994. nov.) elhangzott referátum alapján
8.  Diplomás ápolóképzés Magyarországon : egy vendég professzor szemével
9.  A diplomás ápolóképzés tantervének fejlesztése : gondolatok egy évforduló kapcsán
10.  A diplomás ápolóképzés öt éve a Haynal Imre Egészségtudományi Egyetem Egészségügyi Főiskolai Karán
11.  Az egyetemi végzettségű ápolók lehetséges szerepe a magyar egészségügyben
12.  Előzetes tanulmányok értékelése és elismerése : PLAR (Prior Learning Assessment and Recognation)
13.  A gyakorlatok sajátosságai a holland és a magyar főiskolai ápolóképzésben
14.  Intenzív betegellátó szakápoló-képzés a diplomás ápolóképzésben
15.  Klinikai ismeretek oktatása diplomás ápoló szakos egészségügyi főiskolai hallgatók részére
16.  Kórházi és klinikai ápolási oktató egységek szervezése
17.  Kórházi és klinikai ápolási oktatóegységek szervezése : A gyulai modell
18.  Megfelelnek-e az egyetemet végzett ápolók a harmadik évezred kihívásának?
19.  Az oktatás és képzés kutatása
20.  Oktatásmetodológiai képzés Exeterben
21.  A Semmelweis Egyetemen folyó diplomás ápolóképzés tizenhat éve
22.  Területi gyakorlatok értékelése főiskolai ápolóhallgatók körében
23.  Tizenegy éves a diplomás ápoló képzés Magyarországon
24.  A védőnők felsőfokú képzésének új iránya: Az egészségnevelő védőnő
25.  Az ápolás megújulásának lehetősége hazánkban
26.  Az ápolás-és betegellátás alapszakos hallgatók karrier-aspirációit befolyásoló tényezők vizsgálata
27.  Ápoló hallgatók (BSc) egészségfelfogásának vizsgálata
28.  Az ápolói készségek fejlesztése az egyetemi szintű képzésben
29.  Életmód és egészség-magatartás diplomásápoló-hallgatónők körében
30.  Értékek és etika a diplomásápoló-képzésben
31.  Új utak az egészségügyi felsőoktatásban: az ápolás(irányítás) és oktatásának globalizációja : kettős diploma ápolóknak

  Mind kijelölve: