Önértékeléssel a szervezeti kiválóságért / Kránitz Katalin, Tihanyi Mariann
Abstr. hun., eng.
In: IME. - ISSN 1588-6387, eISSN 1789-9974. - 2010. 9. évf. 7. sz., p. 39-41.
A Zala Megyei Kórház (ZMK) vezetése és munkatársai elkötelezettek a betegellátás minőségének folyamatos javítása mellett. Eddigi tevékenységünk és eredményeink igazolják elkötelezettségünket. A minőségfejlesztési módszerek közül az EFQM önértékelés módszerének ismételt alkalmazásával erősségeink mellett azonosítottuk azokat a fejlesztési lehetőségeket, melyeket a menedzsment fel tud használni a folyamatosan változó külső környezetben is a szervezeti kiválóság eléréséhez vezető úton. Az egészségügyben még nem széleskörűen elterjedt módszer ismertetése és az ellátó személyzettel történő elfogadtatása segíthet mobilizálni tartalékainkat a minőségi betegellátás érdekében.