Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=86699
MOB:2010/3
Szerzők:Kulcsár Ildikó
Tárgyszavak:EGÉSZSÉGÜGYI SZERVEZÉS
Folyóirat:IME - 2010. 9. évf. 4. sz.
[https://ojs.mtak.hu/index.php/ime/issue/view/952 ]


  Három év a szervezeti kiválóság jegyében / Kulcsár Ildikó
  Abstr. hun., eng.
  In: IME. - ISSN 1588-6387, eISSN 1789-9974. - 2010. 9. évf. 4. sz., p. 17-19. : ill.


A HM ÁEK Budapest egyik súlyponti kórháza, ahol 2008 óta integrált minőségirányítási rendszer működik (ISO 9001:2004, ISO 14001:2005 -Hévíz I.-, MEES 1.0) a szolgáltatás valamennyi területén. Elsődleges célunk volt, hogy a működés minden szintjén - betegeink elégedettségét szolgálva - megfelelő minőségben és folyamatosan biztosítva legyen a magas színvonalú egészségügyi ellátás. Ennek az elvárásnak megfelelve képesek leszünk elérni az erre az évre kitűzött kiemelt minőségi célunkat, azaz elnyerni az EFQM szerinti Elkötelezettség a Kiválóságért (Committed to Excellence/ C2E) elismerést. Az EFQM kiválósági modell alapú önértékelés nyújtott konkrét képet a menedzsment számára és tárta fel, hogy melyek azok a területek, melyek fejlesztést igényelnek. Az EFQM önértékelést 2010. januárban végeztük első alkalommal, ahol elemeztük adottságainkat, eredményeinket és azokat a területeket, melyek fejlesztést igényelnek.