Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=149171
MOB:2020/2
Szerzők:Lőke Zsuzsanna; Kovács Ernő; Holléné Mándó Zsuzsanna; Kvarda Attila
Tárgyszavak:FÜRDŐK; KÓRHÁZAK; MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS; KÉRDŐÍVES VIZSGÁLATOK
Folyóirat:IME - 2020. 19. évf. 2. sz.
[https://ojs.mtak.hu/index.php/ime/issue/view/952 ]


  A szolgáltatásminőség beteg- és vendégközpontú értékelése a Hévízgyógyfürdő és Szent András Reumakórházban / Lőke Zsuzsanna [et al.]
  Bibliogr.: p. 33. - Abstr. hun.
  In: IME. - ISSN 1588-6387, eISSN 1789-9974. - 2020. 19. évf. 2. sz., p. 30-34. : ill.


A Hévízgyógyfürdő és Szent András Reuma kór háznak a kezdetek óta kettős a vendégköre, a betegeken kívül a Hévízi-tó nagyszámú turista látogatója is igénybe veszi a szolgáltatásokat. Jelen vizsgálat keretében mindkét vendégkört azonos SERVQUAL kérdőívvel kérdeztük meg a szolgáltatásminőségről az összehasonlíthatóság érdekében. Mivel a vizsgálat több minőségtényező fontosságában szignifikáns eltérést igazolt a betegek és vendégek között, ezért az intézménynek érdemes a két szolgáltatáshelyszínén más-más célcsoport igényeit szem előtt tartani az elégedettség növelése érdekében. Egyúttal a fontosság és teljesítmény együttes grafikus ábrázolásával a minőségfejlesztéshez kaptunk információkat.