A szolgáltatásminőség beteg- és vendégközpontú értékelése a Hévízgyógyfürdő és Szent András Reumakórházban / Lőke Zsuzsanna [et al.]
Bibliogr.: p. 33. - Abstr. hun.
In: IME. - ISSN 1588-6387, eISSN 1789-9974. - 2020. 19. évf. 2. sz., p. 30-34. : ill.
A Hévízgyógyfürdő és Szent András Reuma kór háznak a kezdetek óta kettős a vendégköre, a betegeken kívül a Hévízi-tó nagyszámú turista látogatója is igénybe veszi a szolgáltatásokat. Jelen vizsgálat keretében mindkét vendégkört azonos SERVQUAL kérdőívvel kérdeztük meg a szolgáltatásminőségről az összehasonlíthatóság érdekében. Mivel a vizsgálat több minőségtényező fontosságában szignifikáns eltérést igazolt a betegek és vendégek között, ezért az intézménynek érdemes a két szolgáltatáshelyszínén más-más célcsoport igényeit szem előtt tartani az elégedettség növelése érdekében. Egyúttal a fontosság és teljesítmény együttes grafikus ábrázolásával a minőségfejlesztéshez kaptunk információkat.