A személyiség ereje : orvosság-e a marketing? / Katona Norbert
Bibliogr.: p. 19. - Abstr. hun.
In: Orvosok Lapja. - ISSN 1785-7198. - 2021. 18. évf. 2. sz., p. 17-19. : ill.
Marketingkommunikációs szakértőként gyakran találkozom azzal, hogy az üzleti és szakmai döntéshozók, illetve szakemberek szűkebb értelemben gondolnak a marketingre, mint amennyire az képes lehet mind mikro-, tehát szervezeti-vállalkozási szinten, mind pedig makro-, nemzetgazdasági szinten kézzel fogható értéket teremteni. A most útjára induló cikksorozatban azt az ambiciózus célt tűztük ki, hogy az egészségügy területén is releváns fókuszpontok mentén mutassuk be a marketing eszköztárát. Hisszük, hogy edukációs célú sorozatunk egyrészt hozzájárul a hazai egészségügyi szolgáltatás színvonalának emeléséhez, másrészt segít a marketing mint szakma széles körű elismertetésében is. Aktuális írásunkban - a szükséges marketingmegalapozást követően a márkaépítésről, illetve a személyes márka építésének és gondozásának szerepéről írunk.