Van-e bizonyítható, egészségre gyakorolt pozitív hatása az iskolakertnek : válaszkeresés a review módszer segítségével / Kovács Piroska, Solymosy József Bonifácz
Bibliogr.: p. 54. - Abstr. hun., eng.
In: Egészségfejlesztés. - ISSN 1786-2434, eISSN 2498-6666. - 2016. 57. évf. 2. sz., p. 51-54.
Egy, a BioMed Central oldalán 2016-ban megjelent cikkben, a szerzők review módszerrel az iskolakertek egészségre gyakorolt jótékony hatására kerestek bizonyítékot. A cikk alapján ízelítőt szeretnénk nyújtani a review készítés módszertanából, bemutatva a lényeges lépéseket. Valamint, beszámolunk a cikkben közölt jelentősebb kutatási eredményekről és következtetésekről. Továbbá, megosztjuk gondolatainkat az iskolakertről és vázlatosan áttekintjük a magyarországi kezdeményezéseket, ösztönözve az olvasókat a szakmaközi együttműködés jegyében a folyóiratban való publikálásra, lehetőséget biztosítva ezzel a közös gondolkodásra.