Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=116264
MOB:2015/1-2
Szerzők:Csillag Zoltán
Tárgyszavak:MARKETING; GYÓGYSZERÉSZET; KOMPETENCIA
Folyóirat:Marketingpirula - 2015. 12. évf. 4. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Gyógyszerészek és patikalátogatók közös érdeke : elsajátítható üzleti kompetenciák II. rész / Csillag Zoltán
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2015. 12. évf. 4. sz., p. 6-7. : ill.


Reklám a patikában? Egyesek szerint rettenetes látványt nyújtanak a gyógyszercégek szóróanyagaival, hirdetéseivel, matricáival telepakolt gyógyszertárak, mások szerint hasznos információhordozók, amelyek segítik a beteg tájékozódását, gyógyulását. Mivel a jog nem szabályozza túl a patikai reklámozás kérdését, általában a gyógyszertárvezetőn múlik, hogy a felületeit mire használja. A kérdés csak az, hogy tudja-e, hogy a felület mennyit ér a betegnek, a gyógyszergyártónak s nem utolsó sorban a vezetőnek.