Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=109561
MOB:2014/1
Szerzők:Dunai Albert
Tárgyszavak:EGÉSZSÉGÜGY; MARKETING
Folyóirat:Marketingpirula - 2014. 11. évf. 1. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Előbb mérjünk, aztán költsünk! : reklámok tesztközelben / Dunai Albert
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2014. 11. évf. 1. sz., p. 11. : ill.


A modern technológiáknak köszönhetően ma már a fejlesztés fázisában is pontosan megállapíthatjuk, hogy reklámspotunk melyik mozzanata vált ki pozitív hatást, és melyik értetlenséget vagy éppen elutasítást a nézőkből.